مرجع خبری رئال مادرید : آنجلوتی با یادآوری خاطرات خوبش مقابل بایرن مونیخ گفت که مشکلی برای بازی در مقابل این تیم ندارد . کارلو آنجلوتی در کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه گفت :” بایرن گربه سیاه من نیست . نتایج خوبی مقابلشان داشتم . ”
کریستیانو :” امروز عادی تمرین کرد و روبراه بود . یک تست دیگر داریم اما مشخص است که همان طور که همه دیدند ، هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارد . اطمینان داریم که بازی می کند . اما فردا نتایج مشخص می شوند . ”
تشدید مصدومیت :” اگر این ریسک وجود داشته باشد که مصدومیتش تشدید شود ، بازی نمی کند . این بازی حذفی فردا مشخص نمی شود . شاید در بازی خانگی برتری کسب کنیم اما بازی تاثیر گذار این قرعه ، سه شنبه آینده خواهد بود . ”
گرت بیل :” راحت است . مصدومیتی جزئی دیروز داشت اما امیدوار نشان می دهد . مثل کل تیم مطمئن به نظر می رسد . پس از کاری که مقابل بارسا کرد ، طبیعی بود که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد . ”
برنامه ریزی :” امیدواریم که یازده نفره بازی کنیم . شوخی نمی کنم . تیم باید منسجم و متحد باشد . بارسلونا ، بایرن نیست اما فلسفه شان یکسان است . باید سخت تلاش کنیم و از نظر دفاعی منسجم ظاهر شویم و با کیفیت لازم بازی را کنترل کنیم . هدفمان ارائه بازی خودمان است . نه بلوکه کردن حریف . ”
تعدد سوالات در مورد کریستیانو :” دچار مصدومیت بود . درمان شد . با پزشکان باشگاه مشورت کردیم و روند درمان را طی کرد . سه روز است که تمرین می کند و دو جلسه را گروه تمرین کرده است . حس خوبی وجود دارد . فردا تست سرعت می دهد . اگر خوب باشد ، بازی می کند . اگر خطر وجود داشته باشد ، بازی نمی کند . خیلی ساده است . ”
حذف در نیمه نهایی یک ناکامی است ؟ ” خدای من . ناکامی چه کلمه بدی است . نمی شود گفت که رسیدن به نیمه نهایی یک موفقیت است . هدف این است که به فینال برسیم . هنوز در فینال نیستیم . باید 180 دقیقه مقابل یک تیم قدرتمند بجنگیم . حضور در نیمه نهایی موفقیت نیست اما برای من تیمی که چهار بار پیاپی به نیمه نهایی می رسد ، تیم بدی نیست . ”
نقطه ضعف بایرن :” وقتی توپ در محوطه جریمه شان باشد ، به مشکل می خورند . ”
فشار به تیم :” زمان بازی و کیفیت ما را بهتر کرده است . امید بسیاری داریم . این یک برتر است . عقده نیست بلکه انگیزه ایست برای بردن دهمین چمپیونزلیگ . انگیزه و امید داریم و فردا همه تلاشمان را می کنیم . ”
گربه سیاه :” گربه سیاه رئال مادرید ، گربه سیاه من نیست اما به این اعتماد دارم . به تیمم و بازیکنانی که دارم ، اعتماد دارم و به همین خاطر فردا تلاش می کنیم که یک رئال مادرید خوب را ببینیم . ”
گرت بیل :” در ابتدا زیاد خوب نبود اما حالا احساس راحتی بیشتری دارد . فصل خوبی داشته و خوب گل زده است . فصل بعد بهتر می شود . چون در جام جهانی نیست ، فصل بعد بهتر خواهد بود . ”
شانس رئال بیشتر دانسته نمی شود :” برایم عجیب نیست چرا که مقابل تیمی بازی می کنیم که خیلی قدرتمند است و بازیهای زیادی را بردند پارسال به چمپیونزلیگ رسیدند . ”
دو نیمه نهایی متفاوت :” به نظرم دو بازی نیمه نهایی خیلیم تفاوت هستند چرا که تیمهای متفاوتی در آن هستند . اتلتیکو کیفیت متفاوتی نسبت به رئال و بایرن دارد اما فوتبال ، فوتبال است و به نظرم دو بازی بی نظیر در پیش است . ”
جنگ اتلتیکو – چلسی :” فکر نمی کنم که جنگی در کار باشد . این دو بازی نمایش هایی بی نظیر هستند . ”
تحمل فشار :” در این مقطع از فصل طبیعی است که فشار را تحمل کنیم چرا که برای تورنمنت های مهم می جنگیم . طبیعی است که روی نیمکت یا درون زمین اذیت شویم اما داستان همین است . درون زمین و نیمکت فشار را تحمل می کنیم اما به نظرم مثل بازی با بارسا می توانیم منسجم باشیم . ”
صحبت فردا :” بهتر است که صحبت خاصی نداشته باشم چرا که تیم را حواس جمع و با ایده های مشخص می بینم و به نظر می رسد که بتوانند به حریف لطمه بزنند . مقابل بارسا تیم را با انگیزه و امید دیدم و همه چیز خوب پیش رفت . امیدوارم پیش از بازی فردا نیز همین باشد . ”
بنزما :” از بازیکنی نخواسته ام که گل بزند و کریم نیز همین طور . برای تیم خوب بازی می کند . در حفظ توپ کمک می کند چرا که توان فنی بسیار بی نظیری دارد . ”
اگر کریستیانو بازی کند ، ایسکو کنار می رود :” ایسکو یا یک نفر دیگر کنار می رود . آسان نیست چرا که همه عالی هستند . ایسکو خوب کار کرد و می تواند در خط دفاعی هم بازیکن بسیار مهمی باشد . اما باید به تجربه کریستیانو روی نیمکت حساب کنیم . این خیلی مهم است و تیم این را می داند . هر لحظه می توند کلیدی باشد . کاسمیرو هم بازی نکرده بود اما مقابل دورتموند بازی کرد و عالی بود .”
گواردیولا :” در بارسا خوب بود و حالا در بایرن همین طور اما مهم است که فردا هم بازی خوبی داشته باشد . ”
هواداران :” جو خیلی خوبی وجود خواهد داشت . روی حمایت هواداران حساب می کنیم . ”
مارسلو یا کوئنت رائو ؟ ” کوئنت رائو فیکس است . “