مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو در مورد آینده اش گفت :” در رئال بازنشسته خواهم شد. دوست دارم تا 41 سالگی همین گونه باشم (می خندد). ببینیم در پایان فصل با رئال تمدید می کنم یا نه. مسلما از این کار استقبال می کنم. در این جا می مانم. لحظات خوب و بدی داشته ام. چهار سال پیش خوشحال نبودم اما حالا خوشحال هستم و هیچ باشگاهی بهتر از رئال نیست. امیدوارم باشگاه های دیگر بی خیال شوند.”
بنیتز:”برخی چیزها یاد دادنی هستند برخی دیگر نه. بنیتز تفاوتهایی با بقیه داشت. چیزهایی هست که  هیچ کس دلیلی نداشت که بخواهد به تو یاد بدهد. بنیتز به من می گفت که چطور شوت بزنم ، چطور دریبل بزنم و … من فقط می گفتم “اوکی” ترجیح می دادم این گونه او را از سر خودم باز کنم.”
زیدان:”فرد آماده ایست. زیاد صحبت نمی کند و خیلی مثبت نگر است. با او همذات پنداری می کنم. دوست دارم ببریم و زیدان در سالهای آتی بماند. به عنوان مربی تجربه نداشت اما راه درستی انتخاب کرد.”
چمپیونزلیگ :” قهرمان نشدن ناکامی است و اگر بریم فصلمان بی نظیر خواهد بود. به نظرم می بریم و فصلمان عالی خواهد شد.”
شرایط بدنی:”من همیشه سعی می کنم در همه بازیها آماده باشم. در سن سیرو صد در صد خواهمبود ، هبتر از فینال میلان. وحشتناک است که در یک فینال چمپیونزلیگ خوب نباشی. شاید من مقصر باشم که دوست دارم همیشه بازی کنم. باید یاد بگیرم که در برخی بازیها استراحت کنم.”