مرجع خبری رئال مادرید : پدخا میاتوویچ ، بازیکن اسبق رئال در مورد فینال چمپیونزلیگ صحبت کرد.

پیش بینی :” برای رئال فینال چمپیونزلیگ همیشه خوشبینانه است. بازی مشکلی خواهد بود مثل دو سال پیش اما به نظرم رئال یازدهمی را می برد. رئال می خواهد فصلش را نجات بدهد. نمی تاون شانسشان را بیشتر دانست چرا که اتلتیکو تیمهای بزرگی را حذف کرده است اما رئال می داند که می خواهد قهرمان اروپا شود.رئال از نظر بازیکن و کیفیت از اتلتیکو بالاتر است. رئال مادرید ترکیب بهتری از نظر بازیکنان دارد.”

اتلتیکو:” واکنش خوبی داشته اند. تیمی که می تواند تیمهای بزرگ مثل بارسا و بایرن را شکست دهد لایق احترام است. از نظر تیمی انرژی و نظم تاکتیکی بالایی دارند. می دانند که چه می خواهند و شانس قهرمانی اروپا را دارند. موفقیت سیمئونه مرا شگفت زده نکرد. یکی از بهترین های دنیاست. به خاطر فلسفه بارسا فکر نمی کنم در آن جا بتواند مربیگری کند اما شانس حضورش در رئال وجود دارد.”

قهرمان نشدن برای رئال ناکامی است ؟ ” رئال برای زندگی اش بازی می کند. اگر یازدهمی را نبرد دوست ندارم در مورد ناکامی صحبت شود اما پس از دو سال بدون جام شرایط خیلی مشکل خواهد بود.”

خاطره هفتمین چمپیونزلیگ :” فکر می کردم اگر قهرمان نشویم حق بازگشت به مادرید نداریم. همه پیش بینی ها علیه ما بود. هرگز با زیدان در مورد آن فینال صحبت نکردم هر چند که با دی لیویو و توریچلی صحبت کردم. من تبدیل به یک قهرمان شده بودم. شب قبل از بازی خوابیدم اما هر یک ساعت یک بار بیدار می شدم. دیدم داور شوکر بیدار است و با هم صحبت کردیم. من دو روز قبل از بازی مصدوم شده بودم و تمام تلاشم را کردم به این بازی برسم. پزشکان خیلی کمکم کردند. ”

استویچکوف:” رابطه خوبی دارم. چنین شخصیت هایی را دوست دارم. اگر نیاز باشد تحریکت کنند می کنند. اگر نیاز باشد بوست کنند هم می کنند. به عنوان بازیکن مورد تحسین من بود. بی احترامی را دوست ندارم اما مدلش این گونه است.”