مرجع خبری رئال مادرید : گرت بیل ، بازیکن لوزی رئال مادرید در مورد فینال چمپیوزنلیگ با مارکا صحبت کرد.

حس رسیدن به فینال:”خیلی  عالی. همه احساساتی هستیم و انگیزه زیاید برای شروع بازی داریم. این که بتوانم فرصت قهرمانی اروپا را دوباره داشته باشم یک موفقیت است هر چند که قطعا هدفم پیروزی است. همیشه مهم است که بتوان در سه سال دو بار قهرمان راوپا شد.هرگز نمی دانی که چه می شود اما من برای قهرمانی در اروپا به رئال آمدم. نه تنها یک سال بلکه سالهای بسیار. اولین چمپیونزلیگ بی نظیر بود اما امسال می تواند بهتر هم باشد. امیدوارم شنبه جامی دیگر ببریم و بتوانم به دو قهرمانی خود افتخار کنم.”

چند بار فینال لیسبون را دیدی؟”راستش زیاد نبود. تکرار صحنه هیا مهم ، گلها و جشن ها را زیاد دیدم اما کل  بازی را نه. ح این هفته ترجیح دادم به گذشته نگاه نکنم و روی آینده و فینال شنبه تمرکز کنم. گل خودم را بارها دیدم و هنوز وقتی می بینم احساساتی می شوم. حس گلزنی در فینال چمپیونزلیگ بی نظیر است و وقتی تکرار چنین صحنه ای را می بینی حس خوبی پیدا می کنی. اما نه فقط گلم بلکه گل راموس که به ما فرصت داد به وقت های اضافه برسیم و فینال را ببریم. حرکت دی ماریا از چپ بی نظیر بود که شوت به چارچوب زد. کورتوا توپ را با پایش مهار کرد. من تمام تلاشم را کردم و پریدم تا توپ را باسر بزنم. همه تلاشم را کردم که بهترین ضربه را بزنم. امیدوارم در این فینال هم گل بزنم. مسلما رویایم گلزنی دوباره در فینال است. هر کسی دوست دارد در فینال چمپیونزلیگ گل بزند اما قهرمانی مهمتر است. مهم نیست که چه کسی گل بزند. هیچ چیز بیشتر از قهرمانی خوشایند نیست. امسال گلهای زیادی با ضربه سر زدم. از این حیث خیلی بهتر شدم. در تمرینات سخت تلاش کردم و نتیجه گرفتم. در زمینه شوت خیلی بهتر شده ام.”

دسیما تا کنون:”مسلما دوست دارم ببریم اما ترجیح می دهم به اندازه آن بازی اذیت نشویم وراحت تر ببریم. فنیال چمپیونزلیگ هرگز ساده نیست و می دانیم اتلتیکو تیم سرسختی است که آماده شبی مشکل خواهد بود. اتلتیکو فصل خوبی داشته و حریف توانمندی خواهد بود. در دو سال اخیر از نظر فردی خیلی هبتر شدم. با فرهنگ اسپانیا و زبان هماهنگ تر شدم و این خیلی مهم است. بازیکن بهتری شده ام.به نظرم امسال عملکرد خوبی داشته ام اما می توانم بهتر شوم. امیدوارم شنبه فصل خوبم را تکمیل کنم اما می توانم بهتر شوم. می خواهم هر فصل بهتر شوم و به جلو بروم. هر لحظه سعی می کنم بهتر شوم و جامهای زیادی ببرم. امسال احساس راحتی بیشتری می کنم و این درون زمین مشهود است. هماهنگ تر شده ام. با هم تیمی ها رابطه خوبی دارم و همیشه این مسئله خوشایند است و درون زمین مشخص است. از حضور در رئال لذت می برم و امیدوارم سالها بمانم.”

فینال سن سیرو چطور خواهد بود ؟ ” می دانیم که چه مدل بازی در پیش است. اتلتیکو حریف بسیار مشکلی است. تیمی که عالی دفاع می کند و بسیاری فیزیکی است. اما یک بار فینال را بردیم و دوباره می توانیم ببریم. باید تمرکز داشته باشیم و با صد در صد قوا بازی کنیم.”

رابطه با هواداران:” هواداران رئال واقعا بی نظیر هستند. برخی لحظات بد در این جا داشتم اما همه چیز عوض شد حالا حس می کنم آنها  حامی من هستند و همه تلاشم را برای تیم انجام می دهم. امیدوارم شنبه همه با هم چمپیونزلیگ را جشن بگیریم. یازدهمی رویای همه رئالی هاست.هیچ کس دوست ندارد هو شود. اما همه بازیکنان بزرگ شامل زیدان این جا هو شده اند. توقعات خیلی بالاست و من شخصیتم را نشان داده ام.شاید برای من آسان ترین گزینه جدا شدن بود اما می خواستم در رئال بمانم ، خست تلاش کنم و شرایط را عوض کنم. در این فصل نشان دادم که چه کارهایی می توانم انجام دهم و هواداران حامی ام هستند. امیدوارم این شرایط ادامه یابد. ”

فینال ها و سیبلس:” امیدوارم باز هم گل بزنم. همه با تمام وجود تلاش کردیم تا از نظر فردی و تیمی بهترین عملکردمان را داشته باشیم. اولین حضور من در سیبلس پس از قهرمانی کوپا دل ری بود. وقتی بالای اتوبوس بودم با خود فکر کردم:” اگر قهرمان چمپیونزلیگ شویم چه می شود. ” خوشبختانه آن را دیدم و مطابق تصورم بود. هوادارانی که در خیابان از دسیما خوشحالی می کردند. حس غیرقابل توصیفی بود که امیدوارم تکرار شود.”

زیدان:”خیالمان را راحت کرده است. از ما می خواهد که از فینال لذت ببریم وصبور باشیم. می دانیم که بازی مشکلی خواهد بود اما اگر مثل یک تیم باشیم می توانیم هر تیمی را شکست دهیم. شنبه باید همین گونه باشیم. تلاش کل تیم بی نظیر است. زیدان یکی از بهترین بازیکنان دنیا بوده است. باهوش و متواضع است. همه او را دوست داریم. تیم با حضور او خوشحال تر است . همه آزادی بیشتری دارند و این در تیمی مثل رئال مهم است. این روحیه ایست که ما داریم. باید خیلی بدویم و مثل یک تیم بازی کنیم. مهم است که با هم دفاع کنیم و نزدیک به هم باشیم. باید از فرصت هایمان استفاده کنیم. در فینال جای بخشش وجود ندارد.”

در رئال می مانی؟” این فقط به من بستگی ندارد. من در رئال خوشحال هستم و سه سال از قرارادم مانده است. ببینیم در آینده چه می شود. دوست دارم در این جا بمانم و خوشحال هستم.”

مکان محبوبت در مادرید ؟ ” مادرید جاهای زیادی دارد اما زمین های گلف را بیشتر دوست دارم.”
غذای محبوبت؟” ژامبون. اهل غذا نیستم اما ژامبون را دوست ندارم.”
اسپانیولی ات چطور است؟” هر روز کلاس می روم و بهتر شده ام.”
اگر بازیکن نبودی … ” گلف باز می شدم یا برایش تلاش می کردم.”
در آینده بازیکن حرفه ای گلف می شوی ؟ “نمی دانم. شاید . اما به آینده فکرن می کنم. به حال می اندیشم. هنوز سالهای زیادی پیش رو دارم و باید بازی کنم.
چرا موهایت این قدر بلند است ؟ ” نمی دانم. موهایم را بلند کردم تا قیافه ام عوض شود و این گونه باقی ماند. راحت هستم.”
اگر قهرمان اروپاش وید موهایت را کوتاهنمی کنید ؟ ” نه. موهایم همین مدلی می ماند. صرفنظر از هر اتفاقی در میلان موهایم را در یورو بلند نگه می دارم. من هیچ وعده ای در این زمینه نمی دهم.”
یک روز عادی بیل چطور است ؟ ” سعی می کنم زود بیدار شوم و پس از آن وظایفم را در خانه انجام دهم و بچه هایم را به مدرسه ببرم. پس از آن تمرین می کنم و به خانه بر می گردم تا ناهار بخورم، استراحت کنم و با دختر هایم باشم. عصر نمی خوابم چرا که اگر روز بخوابم شب خوابم نمی برد.”
آخرین باری که گریه کردی؟ ” با تولد دخترم.”
استاتوس تو در واتسپ چیست؟” در حال خواب … (می خندد). نه شوخی کردم. همان ” سلام ، من این جا هستم و از واتسپ استفاده می کنم” همیشگی.”