مرجع خبری رئال مادرید : خورخه والدانو، مدیر اجرایی، مربی و بازیکن اسبق رئال در مورد حضور اتلتیکو در فینال چمپیونزلیگ صحبت کرد:” در نیمه نهایی مقابل بایرن قرار گرفتند. دو سبک کاملا متفاوت مقابل هم. برای گواردیولا فوتبال هجومی و زیبا مهم است و برای سیمئونه جنگندگی. هر دو سعی می کنند فداکاری و تلاش داشته باشند .”

وی افزود:”التتیکو می تواند در شرایط مشکل سرنوشت بازیها را تعیین کند. آنها به گریزمن نیاز دارند. رئال بی نظیر است اما به رونالدو مقابل ولفسبورگ نیاز داشت. این در حالیست که در بارسا اگر مسی نباشد ف نیمار و سوارز سرنوشت ساز هستند.”

خورخه در مورد آنچلوتی گفت :” از نظر من به خوبی مناسب ارزشهای رئال بود. دست به کار مشکلی زد و موفقیت های بی نظیر داشت. کاری که کرد آسان نبود. او با احتنرام ، اطمینان و بازی جذاب کار می کرد. این در حالیست که مربی سابق چلسی می خواست ارزشهای رئال را با ارزشهای خودش عوض کند. برخی تغییر را دوست دارند برخی نه. زیدان به نظر من همان اندازه که با بازیکنانش صحبت می کند به حرفشان گوش می دهد و این جو خوبی برایش ایجاد کرده است. اما بحث مهم نتیجه گیری است که ممکن است هر کسی را تحت الشعاع قرار داد.”