مرجع خبری رئال مادرید : سانچیس و پانتیچ ، پیشکسوتان رئال و اتلتیکو در مراسم ال جی در مورد فینال چمپیونزلیگ صحبت کردند.

سانچیس گفت :” بازی به وقت اضافه می رود. مثل 2014 خواهد بود اما فکر نمی کنم که بازی دو سال پیش به این بازی ربطی داشته باشد. همه چیز تا زمان سوت بازی مساوی خواهد بود. این داستان جدیدی است. ب این یک بازی مهم است که ربطی به بازی دو سال پیش نخواهد داشت.” پانتیچ هم گفت :” ان بازی مربوط به گذشته است و داستان جدیدی اغاز شده است. در لیسبون ما ناکام بودیم چرا که اجازه دادیم بازیکنی مثل راموس آزاد باشد اما در آن لحظه  همه آماده جشن بودند. مسلما دوست دارم آن اتفاق تکرار شود و این بار گودین برای ما در آخرین لحظه گل بزند.”

سانچیس در مورد نقاط قوت تیمش گفت :” بازیکنان با استعدادی داریم. می توانیم شرایط را مدیریت کنیم . اتلتیکو بهترین تیم مرحله نیمه نهایی بود و تیم توانمندی است. ” پانتیچ هم گفت :” خیلی سهت است که بتوان در دو تیم نقطه ضعف پیدا کرد اما نقطه قوت اتلتیکو این است که چولو پنج سال است که کار می کند و زیدان پنج ماه. اتلتیکو لایق قهرماین است. مسیرمشکلی داشته اند و پس از دو فینال ناکام این بار می خواهند قهرمان شوند.”

سانچیس در مورد این که شانس چه تیمی بیشتر است گفت :” مسلما اتلتیکو تیم بزرگی است که می خواهد پیروز شود. کلمه ناکامی را دوست ندارم اما هر کسی پیروز نشود به هدفش نخواهد رسید. ” پانتیچ هم گفت :” هر دو تیم چه ببرند چه ببازند برای بردن بازی می کنند. هیچ کس به نایب قهرمانی راضی نمی شود. رگیزمن می تواند ستاره میدان باشد. او غیرقابل پیش بینی است و ناگهان ظاهر می شود. امیدوارم ستاره بازی شود.”

سانچیس در مورد شباهت رئال و اتلتیکو گفت :” تنها شباهت مربوط به تعصب است. وقتی پیراهنی را می پوشی که زمانی دی استفانو پوشیده حس متفاوتی داری.”