http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2014/04/22/champions/1398170420_477247_1398176034_noticia_normal.jpgمرجع خبري رئال مادريد : پپ گواردیولا ، مربی بایرن در مورد بازی با رئال گفت :” برایم بازی خاصی است . این یک بازی نیمه نهایی بزرگ است ، در یک شهر بزرگ ، در یک استادیوم بزرگ به عنوان رقبایی بزرگ مقابل هم قرار می گیریم . همیشه از بازی مقابل رئال در استادیوم بزرگی مثل برنابئو خوشحال می شوم . باید عالی باشیم . ”

هرگز در برنابئو نباختن :” آمار مهم نیست . اتفاقات گذشته حائز اهمیت نیستند . این یک بازی جدید است . قبلا در تیمی دیگر بودم و ربطی به این بازی ندارد . برای پیروزی باید عملکرد خوبی داشته باشیم . ”

بازگشت به مادرید :” حس خوبی دارد . هر بار به این جا می آیم به دنبال ارائه فوتبالی زیبا هستم . امیدوارم که خوشحال و راضی باشیم . ”

رئال با آنجلوتی :” شما رئال را بیش از من می شناسید . در این فصل از نظر بازی رشد داشتند . هر مربی نیاز دارد تا با بازیکنانش هماهنگ شود . هیچ تیمی از نظر فردی بازیکنانی بهتر از رئال ماردی دندارد . امیدوارم کریستیانو بازی کند چرا که همیشه خوب است که بهترین ها باشند . اگر ایسکو باشد ، به دنبال حفظ توپ بیشتر خواهند بود و اگر رونالدو باشد ، به دنبال ضد حمله و سرعت . حالا بازیکنانی دارند که خوب می دوند . در طول تاریخ همیشه باشگاهی بودند که بازیکنان دونده ای داشتند . “