مرجع خبری رئال مادرید : راموس در مورد فینال چمپیونزلیگ گفت :” همیشه تجربه حضور در چنین بازیهایی برای کسب آرامش کلیدی است. همه چیز از صفر شروع می شود. انگیزه زیادی داریم تا فصل را خوب تمام کنیم و جام  بگیریم.”

وی اظهار داشت :” در روزهای اخیر صادقانه باید بگویم که خواب قهرمانی ندیده ام اما در این سالها رویاهایی داشته ام.”

خاطرات فینال لیسبون :” هیچ چیز عوض نشده است. خاطره بسیار زیبایی بود و اگر قرار بود یک فیلم بسازم همان گونه می ساختم. انگیزه ام عوض نشده است و با همان ویژگی بازی می کنیم. انگیزه ما به هیچ وجه کمتر نشده است.”

اتلتیکو فشار فینال لیسبون را حس می کند؟” فکر نمی کنم. زمانی که در یک فینال زندگی می کنی خاطره خوبی ایجاد می شود. شاید آنها خاطره دیگری داشته باشند. نمی دانم فشار رویشان بیشتر است یا نه اما ما به خودمان فکر می کنیم. وقتی در چنین فینالی بازی می کنی فشار وجود دارد و باید آن را مدیریت کنی. انگیزه مان نسبت به دو سال پیش کمتر نشده است. کاملا بر عکس می خواهیم به هواداران خودمان را ثابت کنیم.”

به نظر می رسد به اتلتیکو بیشار احترام می گذارید :” نمی دانم. ما که همیشه احترام می گذاریم. وارد این  بحث ها نمی شویم. آنها سخت تلاش کردند تا به این جا رسیدند. ما هم همین طور . برایمان فرقی ندارد که بگویند مسیر کدام مشکل تر بوده است.”

پیغام های زیدان :” بی نظیر است که او را در این جا داریم. می دانیم که از ما چه می خواهد و باید چه کار کنیم. ایده های مشخصی داریم و باید اشتباه اندکی داشته باشیم. باید مثل یک تیم دفاع کنیم و فشار را تحمل کنیم. مثل کاری که در ماه های اخیر کردیم. اگر روز خوبی داشته باشیم همه چیز خوب پیش خواهد رفت.”

اتلتیکو اشتباهات را نمی بخشد:” آنچلوتی ، مربی سابق ما درست گفته است. اتلتیکو تیمی است که با یک ثانیه اشتباه و عدم تمرکز ویرانت می کند. به طور کلی در چمپیونزلیگ باید تمرکز بالایی داشته باشی. قهرمان نشدن را ناکامی نمی دانم. این یک فرصت است چرا که سخت است که به یک فینال برسی. ما برایش سخت تلاش کردیم.”

اتلتیکو:” به خوبی آنها را می شناسیم. متعلق به لالیگا هستند و بازیهای زیادی مقابلشان داشتیم. فلسفه و بازیشان را می شناسیم. باید تمرکز داشته باشیم و کمترین اشتباه ممکن را انجام دهیم.”

آماده سازی:” کار دفاعی برای ما خیلی مهم است. جزئیات کوچک اثرگذار هستند. امیدواریم که ما روز خوبی داشته باشیم و آنها نه.”

گریزمن و تورس:” نگران کل تیم هستم . می دانیم که  تیم خوبی دارند . باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم.”

حرفهای سیمئونه در مورد کاسمیرو:” آنهایی که فوتبال بازی می کنند دیدگاه متفاوتی روی برخی بازیکنان دارند. اما در حال حاضر به دنبال تمجید نیستیم. بازی زیبایی است و امیدواریم که تفاوت ایجاد کند.”

پیغام به هواداران :” ممنون از این که بی قید و شرط در طول فصل از  ما حمایت کردید.”

خرفه پرستی :” برخی رسوم خاص خودم را دارم اما کمتر کسی در موردشان خبر دارد. “