مرجع خبری رئال مادرید : ایوان زامورانو ، داور شیلیایی در مورد فینال چمپیونزلیگ صحبت کرد.
وی اظهار داشت :” رئال شرایط خوبی دارد. بازیهای اخیرشان رد لالیگا را دیدم و مشخص بود که خوب بازی می کنند. زیدان فرمول ثبات و انسجام در دفاع و حمله را پیدا کرده است. تیم تا آخرین لحظه در لالیگا جنگید. انگیزه روحی تیم خیلی مهم بود. زمانی یک تیم از نظر بدنی آماده است که صد در صد بتواند از نظر روحی، ورزشی و ذهنی بازی کند.”
زامورانو در مورد تغییرات نسبت به فینال لیسبون گفت :” نمی دانم. ممکن است یک تیم یک بازی تا بازی هفته بعدش فرق داشته باشد چه برسد به دو سال. در آن بازی هر دو تیم می توانستند پیروز شوند. بازی نزدیکی بود و حالا هم همین طور است. رئال تجربه حضور در چنین بازیهایی را دارد. بازیکنانی دارد که می توانند تفاوت ایجاد کنند.”
وی افزود:”زیدان به خوبی روش و ساختار باشگاه را می شناسد و می داند دوم شدن در رئال ناکامی است. سبک کاری خیلی مهم است. همه هواداران به دنبال پیروزی هستند. زیدان باید بماند چرا که خوب کار کرده است. دلیلی ندارد که هیئت مدیره همه چیز را عوض کند و از نو بسازد. زیدان عالی کار کرده است و باید به تلاش خود ادامه بدهد. به نظرم فینال نزدیکی خواهد بود. هر دو تیم شایستگی هایی را دارند اما مسلما دوست دارم رئال ببرد.”