مرجع خبری رئال مادرید : انریکه سرزو، مدیر اتلتیکو در مورد فینال چمپیونزلیگ گفت :” حس خیلی خوبی دارم اما باید دید بازی چطور پیش می رود. نگران نیستم. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم. ذهن بازیکنان آماده است و مشکلی نیست. بازیکنان خیلی حرفه ای هستند و می دانند که این جام خیلی مهم است. با آنها در مورد بازی حصبت کردم.”

وی در مورد بحث حضور یک هلیکوپتر بالای سر تمرین اتلتیکو گفت :” نمی دانم چه شد اما هر بار یک داستان جدید داریم.”

سرزو گفت :” نسبت به فینلا لیسبون بیشتر استراحت کرده ایم و آماده بازی هستیم. حالا استراحت بیشتری کرده ایم و آماده تر هستیم تا آماده فینال لیسبون شویم.”

وی در مورد پرز گفت:” در مورد فوتبال، گاوبازها و سینما صحبت کردیم. رابطه خوبی داریم. او می خواهد تیم خودش ببرد و من هم تیم خودش.”

سرزو در مورد ریچارد گیر، بازیگر هالیوود که با رئال به میلان رفته هم صحبت کرد:” می دانستیم که از وقتی متولد شده رئالی بوده است.”

وی افزود:”اگر قهرمان شویم خوشحال می شویم. مفهومش این است که جامی را برده ایم که در دو بار قبلی در فینال هایش برایمان بدشانسی اورده است. به نظرم هواداران اتلتیکو می توانند آماده باشند تا پس از بازی به نپتونو بروند.باید آرام باشیم. بازی 50-50 است. به هر صورت مادرید که پایتخت فوتبال دنیاست برنده خواهد بود.”