مرجع خبری رئال مادرید : فلورنتینو پرز در مورد یازدهمین قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ صحبت کرد.

تعادل:” گاهی می بازی و گاهی می بری. افتخار می کنم که مدیر رئال هستم به خاطر هوادارانش ، تاریخچه اش و بازیکنا نبی نظیرش. دوست دارم در مورد اتلتیکو ، همسایه و دوست قدیمی صحبت کنم .در سالهای اخیر سطح بی نظیری داشتند و مسلما به واسطه تلاشی که داشتند ناراحت هستند. مطمئنم که می توانند در آینده قهرمان شوند.”

زیدان:” زیدان برای من ، رئال مادرید و تاریخچه اش خیلی مهم بوده است. در سال 2001 تاریخچه تیم را عوض کرد ، به عنوان بازیکن ، دستیار و سرمربی قهرمان اروپا شده است. در سال 2001 هم همین حرف را به من زد:” موفق شدم.” دوست دارم این جام را به هوادارانمان در عراق تقدیم کنم که اتفاقی که برایشان افتاد قلبمان را به درد آورد. آن حرکت وحشتناک در قبال چند هوادار که طرفدار رئال بودند. آنها ارزشهای مادریدیسموها را در لحظات مشکل ثابت کردند.”

روزگار سخت:” تا آخرین لحظه جنیگیدم. در لالیگا یک امتیاز کم آوردیم. دوست ندارم در مورد مسائل دیگر صحبت کنم. در مورد چیزی به جز چمپیونزلیگ صحبت نمی کنم. لالیگا خیلی مشکل بود. جنگیدیم. لالیگای خوبی داشتیم و در اروپا هم خوب کار کردیم. چمپیونزلیگ برای مادریدیسموهاست. این در خون ماست. به همراه اکیپ این جام را افتتاح کردیم و بارمیان خیلی مهم است.”

راموس:” یک پدیده است .بار تیم را به دوش کشید . از او متشکرم.”

جایزه :” تعیین شده و به شایستگی به بازیکنان می رسد.”

رونالدو و تمدید قراردادش:” برای هفته آینده فکر نمی کنم این اتفاق رخ بدهد چرا که به یورو می رود. دوست دارم تا آخر عمرش در این جا بماند چرا که یکی از بنیان ها و بخشی از تاریخ باشگاه است. رئال مادرید با رونالدو ناریخ سازی می کند.”