مرجع خبری رئال مادرید : نگاهی داریم به ترکیب بایرن و گواردیولا برای بازی امشب . بی تردید بهترین های فوتبال جهان امشب در برنابئو خواهند بود .

نوئر ، دروازه بان ، آلمانی . نقاط ضعف و قوت خاص خودش را دارد . توپهای عجیبی را می گیرد اما اشتباهات عجیبی هم دارد . زیاد قابل اتکا نیست اما در بایرن راحت است . همیشه در خروج هایش مشکل داشته است اما در زمان حضور درون دروازه مطمئن تر است . این مشکل را از زمان حضورش در شالکه داشت . امسال در بوندسلیگا 28 بازی در چمپیونزلیگ 10 بازی در کوپا چهار و در سوپرکاپ یک بار به میدان رفته است . او دو سال پیش در برنابئو پنالتی های کریستیانو و کاکا را گرفت و راموس توپ را به آسمان فرستاد . پس از پنج سال حضور ایکر به عنوان بهترین دروازه بان جهان جایش را گرفت . در سال 2014 با کورتوا برای این رده رقابت می کند . در تیم ملی آلمان هم فیکس است .

رائدر ، دروازه بان ف آلمانی . با توجه به مصدومیت تام استارکه از بازی با دورتموند فرصت بازی پیدا کرد که افتضاح بود . از شالکه به بایرن آمده است . آینده دار است اما برای این بازی زیاده از حد کوچک است .

زینگرله ، دروازه بان ، آلمانی . محصول آکادمی بایرن است . تاپالوویچ ، مربی دروازه بان ها به او خیلی اعتماد دارد . ذخیره نوئر در مقابل یونایتد بود چرا که رائدر و استارکه مصدوم بودند . قد بلند و مطمئن است .

لام ، دفاع راست ، آلمانی . به گفته گواردیولا باهوش ترین بازیکن ترکیب است . با کنار آمدن پستش و حضور در پست دفاع وسط به خوبی کنار امده است . اهل فرمان دادن و دونده است .

رافینیا ، دفاع راست ، برزیلی . سریع و هجومی است . فصل بسیار خوبی در بایرن داشت و پس از شش سال به تیم ملی برزیل رسید . پست جدید لام به عنوان هافبک وسط باعث شد که شانس هایش افزایش یابند و درخشش در شالکه را تکرار کند .

دانته ، دفاع وسط ، برزیلی . حرکاتش با توپ خیلی خوب هستند و باعث می شود که در لحظات مشکل بتواند توپ را حفظ کند . در ارسالها نی خوب است . نقطه ضعفش این است که گاهی اشتباهات بزرگی انجام می دهد .

بواتنگ ، دفاع وسط ، برزیلی . از نظر تکنیک خیلی محدود است اما روی ارسالها خوب است . در سیتی و دوره اولش در بایرن بیشتر دفاع راست بود  . شانس زیادی دارد تا مدافع وسط فیکس آلمان در جام جهانی باشد .

آلابا ، دفاع چپ ، اتریشی . دفاع چپ ایده آلی برای یک تیم هجومی است و حفظ توپش هم خوب است . در تیم ملی اتریش هافبک وسط است که خوب حفظ توپ می کند و بازی را می سازد .

خاوی مارتینز ، دفاع وسط ، اسپانیایی . سخت بود که هماهنگ شود . در اولین بازیهایش هافبک وسط بود اما در نهایت گواردیولا او را دفاع وسط کرد . با توپ کمی مشکل دارد اما بدون آن عالی است .

وایسر ، هافبک وسط ، آلمانی ، آینده دار . در 18 سالگی از کلن به بایرن آمد . در 17 سالگی اولین بازی بوندسلیگایی را انجام داده بود .بازین مهمی در تیم زیر 17 سال آلمان بود و با این تیم به رده سومی جام جهانی مکزیک رسید . بیشتر در تیم اصلی نقش تماشاگر را دارد .

هویبیرگ ، هافبک وسط ، دانمارکی ، راست پاست ، خوب شوت می زند و این را در تیم زیر 21 سال دانمارک نشان داده است . آینده درشخانی دارد .

روبن ، هافبک وسط ، هلندی . آماده ترین بازیکن ترکیب تیمش است و این را در دو بازی مقابل یونایتد نشان داد . زیاده از حد تکروی می کند و هنوز با پای راستش مشکل دارد . گل تاثیرگذاری در فینال ومبلی مقابل دورتموند زد . دوره بسیار کوتاهی در رئال داشت و هرگز به علت مصدومیت هایش ثبات نداشت . در هیچ فصلی بیش از 30 بازی در لالیا نداشت . به طور متوسط فصلی پنج بار مصدوم می شد . اما هر بار بازی می کرد خطرناک بود . بازی مقابل تیم سابق برایش انگیزه بخش است .

ریبری ، هافبک ، فرانسوی . توپ طلا را به کریستیانو باخت و بعد از آن افت کرد . ثباتش کمتر شده است اما همیشه بازیکن خطرناکی است و در حرکات نفر به نفر غیر قابل مهار است . پپ به علت مصدومیت به اندازه کافی به او فرصت نداده است . در بازیهای اخیر کمی بهتر شده است . مقابل برانشوایگ خوب بود . امسال 14 گل زده و نقشی کلیدی در بایرن دارد . زمانی در آستانه پیوستن به رئال بود اما بایرن اجازه انتقالش را نداد .

کروس ، هافبک ، آلمانی . یک پدیده است و در میانه زمین بازی می کند . شوتها و حرکاتش با هر دو پا خیلی مهم هستند . مصدومیت تیاگو باعث شد که در ترکیب جا بیافتد . یکی از جواهرات آکادمی بایرن است .

گوتزه ، هافبک ، آلمانی . بسیار با استعداد است . به عنوان ستاره به بایرن آمد . درخشش زمان دورتموندش را نداشته اما آمارش رو به رشد است . گاهی مهاجم کاذب بوده اما گواردیولا می خواهد عقب تر بازی کند .

مولر ، هافبک ، آلمانی . یکی از پدیده های بایرن است . بازیکن بسیار با استعدادی است . همیشه به موقع می رسد . می تواند در همه پست های هجومی بازی کند و آمار گلزنی خوبی دارد .

ماندزوکیچ ، مهاجم ، کروات . گاهی گواردیولا او را کنار می گذارد و بدون مهاجم بازی می کند . اما گلزن خوبی است . خوب شوت می زند و جنگنده است .

پیزارو ، مهاجم ، پرویی . در اواخر دوران فوتبالش است . گواردیولا او را کمی عقب تر از ماندزوکیچ هم تست کرده است . ذخیره خوبی است ..