سلامی دوباره به تمام مادریسمو های واقعیه ایرانی ریک ویژه بابت این قهرمانی که در اخر این فصل که شروعی کابوس وار و پایانی سپید داشت .سپید تر از پایان شب سیاه قصه های شاه و پرییان !
امید,تلاش و نتیجه
پس از بازی دوم رعال با مربیگری زیدان مقاله ای با عنوان  خودکشی ,کابوس,جنگ و امید به قلم سپید فرستادم  و اونجا گفتم که
  {زیدان لبخند شور و هیجان را به تیم و ما برگرداند بعد از شیش ماه از بازی تیم لذت بردیم و شور و هیجان داشتیم
الان وقت جنگ است وقت ان است تا تیم و ما تا اخرین قطره خون بجنگیم و نا امید نشویم و تلاش کنیم . هنوز دیر نشده گل دقیقه نود و سه راموس به ما میگه تا اخرین نفس نا امید نشو و بجنگ
مرز بین موفقیت و شکست از تار مو هم باریک تر است .  اگر تا اخر بجنگیمو امیدوار باشیم که وظیفمون هست! فصل بعد حسرت این رو نخاهیم خورد کی ای کاش ….
چمپیونزلیگ و لالیگا هنوز تموم نشده . اینبار مجبوریم با کل دنیا بجنگیم . با شانس و تیرکو داورو و حریف! حریفانی که جلو رعال انگار اخرین بازی عمرشان هست بازی میکنند ادان سوپرمن میشود و بازکنشان گلی میزند که تو خواب هم نمیدید اینجور گلی بزنه …}
و دیدیم که وقتی با دنیا جنگیدیم ضرر نکردیم و نتیجش قهرمانی در معتبر ترین جام بود . با داورو  تیم ها و د نیا جنگیدیمو نا امید نشدیم  تا حقمونو بگیریم .  نمونه ی بارز این جنگ الکاسیکو بود که با وجود اونهمه ناداوری پیروز شدیم و اتفاق های بعد که شما بیشتر از من بر اتفاقات واقفید … 
حتی اگر این جام رو هم نمیبردیم باید به عملکرد تیم و زیدان تبریک میگفتیم  و در هر صورت کلاهمان را به افتخار داشتن این تیم از سر بر میداشتیم و الا ان را از شادی به هوا پرت میکنیم … 🙂
غرور:
بدون شک همه ی دنیا میدونن ما به واسطه ی پر افنخار ترین بودنمان مغرور ترین هستیم و شاید هم برای مغرور ترین بودنمون پر افتخار ترین هستیم .  با این قهرمانی غرور  جریحه دار شدنمان دوباره بدست امد . دوباره بهمون یاد اور شد که ما بهترینیم و باید بهترین بمانیم .
توقع:
حتی دکتر صدر هم اشاره کمرد که ما پر توقع ترین هستیم .میدانم همه ی شما مثله من از الان تو فکر دوازدهمی هستین . هیچ طرفدار باشگاهی روحیه ای مثله ما ندارد  همان روحیه ای که بعد از دهمی داشتیم . این اتش هیچ وقت خاموش نمیشود .
مرور فصل :
فصل بسیار عجیبی بود  که با یک اشتباه تاریخی به اسم بنیتز شروع شد و با تولد یک ستاره ای در عرصه ی مربیگری در کهکشان بی پایان و پر ستاره مادرید انجامید .ستاره ای که با درخشش خود دوباره زندگی رو به ما هوادارایی که دلمان به رعال خوش است برگرداند . 
درخشش زیدان تازه شروع شده و رکورد ها و قهرمانی های زیادی رو با اون تجربه خواهیم کرد .
اینده:
زیدان با سبک بازی تیم همه رو بیشتر به اینده امیدوار کرد . گرفتن 52 امتیاز در لالیگا .بردن دوازده بازی اخر . پزیرش تنها یک شکست در لالیگا .  و جبران شکست در مقابل ولفسبورگ  و  تساوی در مقابل بتیس ومالاگا  بازی رفت منچستر تنها نتایج غیر از برد مربی اوناسیما بود .الان نمیتونم امار دقیقی بگم ولی فکر کنم رعال با زیدان در لالیگا60 گل زد و حدود بیست گل (فکر کنم 18 گل) دریافت کرد . در چمپیونزلیگ هم 9 بازی بسیار حساس اخر 9 گل بدون احتساب پنالتی های فینال زد و فقط سه گل خورد ! تیم شاداب و بدون حاشیه . با اعتماد بنفس عالی در تمام بازیا اللخصوص پنالتی های فینال . خط حمله اتشین . دفاع هوشمندانه تیم و ضد حمله و توازن و تنوانایی تیم در همه ی زمینه ها  . پاسکاری های تک ضرب در فینال چمپیونزلیگ . نقل و انتقالات امسال که احتمالا دست خود  زیدان است و محرومیت در نقل و انتقالات که میتواند مانع دیوانه بازی های پرز و ثبات تیمی شود نوید بخش اینده ای روشن را دارد .  کیلور این فصل عالی کار کرده این را امارش نه چشمان ما میگوید .خرید دخیا هم وسوسه انگیز و انتخاب بین دو عالی است . ما به کیلور مدیونیم داشتن هر دو در تیم ارزوست و  بسیار سخت ! یک خرید در دفاع وسطنیاز داریم . برای کمک به واران و په په . فکر محرومیت انتقالات و سن په په هم باید بود !  راموس با زیدان به زندگی باز گشته و با په په این کمربند اشفته محکم تر شد . دفاع راست و چپ ! دفاع چپ برای کمک به مارسلو میخواهیم . دنیلو افتضاحج بوده ولی کارواخال عالی . بنظرم با تصمیم پرز تغییری در این پست اجرا نمیشود . خط هافبک با وجود مودریج کروس و کلانتر کاسیمرو باید  ثبات خود را حفظ کند وجود کواچیچ ایسکو و خامس  .  باید زیدان تصمیم بگیرد هازاد یا ایسکو و خامس؟بنظر من نیاز به خرید در این پست نداریم . 
و  اما حاج کریم عجیب غریب امارش فوق العاده بازیش رو اعصاب و متضاد امارش ! کریم در رعال جا افتاده و بسیار با کریس مچ است . خرید یک مهاجم نوک کاملا نیاز است لوا و اوبامیانگ گزینه های عالیی هستن . خرید هر کدام در صورت نفروختن کریم عالی است . خرید هر دو در فروش هر دو عالی تر . البته باید فکری هم در مورد موراتا کرد که فکر نکنم در مادرید جایی جز نیمکت نداشته باشد !لوکاس وازکز جواهری که از همه لحاظ کمک تیم است و خسه هم میتواند مهاجم کمکی خوبی برای سلطان و بیل باشد . 
سلطان هم که باید در رعال بازنشسته شه .
کلام اخر
ساعت پنج صبح روز اونا دسیماست و با صمیم قلب برای تمام مادریسمو ها خوشحالم .بابت طولانی شدن مقاله و اشتباهات احتمالی عذر میخواهم و از رعالی بودن خودم احساس غرور میکنم .میدون مفردا همه شما حذب باد های بسیاری خواهید دید اما بدونین اونا باید به شما حسودی کنن چون اونا طعم این عشق واقعی و خوشحالیه پس از اون همه سختی را نمیفهمند .
نویسنده :نوید نوروزنژاد (kingofkill)