مرجع خبری رئال مادرید : بازیکنان رئال جام قهرمانی لالیگا را به شهرداری مادرید بردند.
مانوئلا کارمنا، شهردار مادرید در این جلسه مرسوم گفت :” میلان دیروز مادریدی دیگر بود. بی نظیر بود. رئال مادرید توان زیادی داارد و رکورد دار قهرمانی در اروپاست. مقابل حریف بی نظیری قرار گرفتند. دوست دارم رئال را شتویق کنم. کاری که کرده اند باورنکردنی است. دیروز در جایگاه ویژه بودم و قلبم برای شما سخت می تپید. از شما متشکرم چرا که مادرید را تبدیل به پایتخت ورزشی اروپا کردید و بهترین هستید. از شما متشکرم چرا که بازی بی نظیری داشتید. مادرید ها لذت بردند. دوست دارم مفهوم این ورزش و تلاش هایش را درک کنم. هر کدام از شما نماد نظم ، سرعت و تحرک هستید. توانسته اید ارزشهای درونی خود را به ورزش اضافه کنید. تاریخ مادرید به این ارزشها احترام می گذارد. به عنوان شهردار باید بگویم این جا خانه شماست. همیشه با آغوش باز منتظرتان هستم. به کارتان افتخار می کنم.”
وی با اهدای نشان ویژه شهرداری به بازیکنان افزود:” از جانب شهر مادرید از شما تشکر می کنم. شما در دنیا بی نظیر هستید. بهترینید.”
پرز از سویی اوندسیما را به هواداران رئال در عراق تقدیم کرد که قربانی تروریسم شدند.” در ساعات اخیر تیم احساساتی بود. حضور در شهرداری حق همه مادریدی هاست. این باشگاه همیشه در لحظات سخت وضعیت را مدیریت کرده است و استعداد این تیم و با بازیکنانش با حضور زیدان بی نظیر است. این تیم کاری را کرد که غیرممکن به نظر می رسید. افتخاری است که مدیر تیمی باشی که هوادارانش این قدر زیاد و حامی هستند. از بازیکنان و زیدان به خاطر این پیروزی بی نظیر متشکرم. روز بزرگی برای مادریسدموها بود هر ند که به اتلتیکو تبریک می گویم. منسجم و جنگنده بودند. باشگاه دوست و همسایه ما هستند و به آها افتخار می کنیم. مادرید پایتخت فوتبال دنیاست و در میلان هم رفتار بی نظیری وجود داشت.از شعهردار و تیم می خو اهم که این جام را به کانون هواداران رئال در بعقوبه تقدیم کنیم. 16 عضو کانون هواداری رئال چند هفته در بلد فوت شدند و دیروز هم دوازده نفر در بعقوبله. اوندسیما متعلق به آنهاست. خشونت دوباره هواداران ما را مورد حمله قرار داد. در بعقوبه باز هم رئالی ها مورد حمله تروریسم قرار گرفتند. این پیروزی ما تقدیم به هواداران فقیدمان. تاریخچه ما یاد می دهد که نا امید نشویم. ”
مدیر رئال تندیس جام باشگاه های اروپا را به کارمنا هدیه دذو راموس هم گفت :” ممنون از حمایت هایی که از ما شد ، تلاش ها و حمایت کادر فنی. فصل مشکلی بود و بالاخره به نتیجه رسیدیم. هم اتلتیکو هم ما نماد فوتبال جهان هستیم.”
پس از سخنرانی ها و عکس تیمی ، ترکیب رئال به بالکن رفت تا جام را به هوادارانی که منتشر بودند نشان بدهد. کریستیانو فریاد “آرهههه ” سر داد ، په په سلفی گرفت و مارسلو ، ناچو و ایسکو با هواداران شوخی کردند.