مرجع خبری رئال مادرید : بازیکنان رئال پس از شهرداری به شورای شهر رفتند تا جام را به رئیس شورای شهر مادرید نشان بدهند. کریستیانو خطاب به سیفوئنتس، رئیس شورای شهر گفت :” خیلی خوشحالم. لحظه بی نظیری است. این جا هستیم تا جام را به شما نشان بدهیم.”
رئیس شورای شهر گفت :” با تمام وجود از شوالیه هایی که این جا هستند متشکرم. این جا خانه همه مادریدی هاست. به شکل خاصی امروز این جا خانه رئالی هاست. اولین فعالیتم به عنوان رئیس شورای شهر میزبانی از تیم بسکتبال رئال بود که قهرمان لیگ شده بود . افتخاری است که امروز میزبان اعضای رئال مادرید هستم. خبر اتفاقاتی که در عراق افتاد ما را ناراحت کرد. کلمه ای پیدا نمی کنم تا احساسمان را توصیف کنم. محبت و اتحاد خود را تقدیم آنها می کنیم. فوتبال مرز ندارد و به همین خاطر همه ما ناراحت هستیم. شما اوندسیما را کسب کردید که قطعا آخرین جام نخواهد بود. من یکی از شما هستم. هرگز علاقه ام به رئال را کتمان نکردم و مثل شما قلبی رئالی دارم. تبریک قهرمان ها ، شما بهترین هستید. حریف خوب جنگید و باید این را پذیرفت اما مادرید تبدیل به نماد فوتبال دنیا شد. بسیاری از رئالی ها از موفقیت اتلتیکو خوشحال هستند. به سیمئونه تبریک می گویم همچنین به همه بازیکنان اتلتیکو به خصوص خوانفران. این رقابت کاملا صمیمانه است.”
پس از یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان حادثه تروریستی شب گذشته در کانون هواداران رئال در عراق ، فیلمی از بازی پخش شد. سیفوئنتس یک نشان افتخار به پرز داد و مدیر رئال هم تندیس جام را به وی هدیه داد و همچنین پیراهن دوم تیم که توسط کل بازیکنان امضا شده بود.
راموس گفت:” افتخاری است ک هبه این جا برگشتیم. همیشه محبت ویژه شما را حس می کردیم. این جا همواره خانه ما بوده است. خیلی سخت بود که قهرمان اروپا شویم اما اوندسیما را به خانه آوردیم و متعلق به شماست. امیدوارم لذت ببرید.”
پرز هم گفت :” رئال باز هم در مهمترین تورنمنت تاریخ سازی کرد.تورنمتی که برای رئالی ها مهمترین است. افتخاری است که این جا هستیم. از حضور رئیس شورای شهر در میلان متشکریم. اوندسیما حاصل تلاش فلسفه ما به عنوان یک باشگاه است. باشگاهی که هرگز راضی نمی شود. با این جام بازیکنان تعصبشان را نشان دادند. همه با تمام وجود درون زمین بازی کردند. ممنون از زیدان (در این لحظه زیزو به شدت مورد تشویق قرار گرفت) چرا که نهمی، دهمی و یازدهمی با حضور او بدست آمد. اوندسیما را در مقابل حریف بی نظیری بردیم که فشار زیادی به ما آورد. اتلتیکو ، بازیکنانش و هواداران را تحسین می کنیم. حالا باید دوازدهمی را ببریم.”