مرجع خبری رئال مادرید : کیلور ناواس که اولین کاستاریکایی تاریخ است که قهرمان چمپیونزلیگ شد تاریخ ساتزی بی نظیری داشت. بهترین دروازه بان فصل 14-13 لالیگا در رئال گامهای درستی برداشت و بی نظیر بود.
کیلور در آغاز فصل تیم بنیتز را در بازیهای زیادی نجات داد. پس از آن که با زدیان تیم سر و شکل بازی کرد او خودش را وقف توپگیری های کلیدی کرد.
با اتمام فصل همچنان آینده کیلور تردید آمیز است. دروازه بان کاستاریکایی هرگز گزینه اول پرز نبود. مدیر رئال ده خیا را می خواست و همچنان می خواهد. کیلور تبدیل به دومین دروازه بان تاریخ چمپیونزلیگ از نظر کلین شیت پیاپی شد و در اوندسیما هم با توپگیری هایش در مقاطع مختلف نقشی کلیدی داشت.
مطبوعات کاستاریکا هم از وی تمجید کردند. لاناسیون نوشت:” خوشحالی از دست های یک دروازه بان کاستاریکایی می گذارد. او اولین کاستاریکایی تاریخ است که قهرمان چمپیونزلیگ شد.” سایت شبکه تلتیکا نوشت :” کیلور ناواس به قله فوتبال اروپا رسید و رئال یازدهمین قهرمانیش در چمپیونزلیگ را بدست آورد.”سی آر هوی نوشت:” کیلور، دروازه بانی که خدا جام را تقدیم تلاش هایش کرد. درود بر تو قهرمان.” لا اکسترا نوشت :” رئال و کیلور قهرمان اروپا شدند.”
شیرلی کروز، بازیکن کاستاریکایی پاریسن ژرمن یا آندری آمادور، دوچرخه سوار کاستاریکایی هم به کیلور تبریک گفتند.