مرجع خبری رئال مادرید : در مجموع 132 بازیکن در قهرمانی های رئال نقش داشته اند. در 11 قهرمانی اروپایی رئال 132 بازیکن حداقل یک دقیقه بازی کرده اند. خنتو با شش قهرمانی رکورد دار است ، دی استفانو ، لسمس ، مارکیتوس، ریال و ساراگا پنج جام برده اند.

زیدان، سرمربی رئال هم به عنوان بازیکن ، هم کمک مربی و هم سرمربی قهرمان اروپا شده است. پیش از این میگل مونیوز هم سه بار به عنوان بازیکن و پس از آن به عنوان مربی قهرمان اروپا شده. شنبه گذشته کاسیا، چریشف، دنیلو، خامس، کیلور، کواچیچ، کروس و لوکاس وازکز به این لیست اضافه شده اند. چریشف که در زمستان از رئال رفت در سه تا از شش بازی مرحله گروهی حضور داشت. بین دسیما تا امسال 29 بازیکن به جمع بازیکنانی اضافه شدند که با پیراهن رئال قهرمان اروپا شده اند.

کارلوس آراندا در حالی دو بار قهرمان اروپا شده که در دو دوره مختلف فقط 85 دقیقه بازی کرده است، 55 دقیقه در یک بازی در فصل 00-1999 و 30 دقیقه در بازی دیگر در فصل 02-2001. سانچیس های پدر و پسر هر دو قهرمان اروپا شده اند. پدر در سال 1966 قهرمان شد و پسر در سالهای 1998 و 2000. میاتوویچ و مک مانامان هم اولین گلهای چمپیونزلیگی خود برای رئال را در فینال زدند.

تاریخ می گوید که هیچ تیمی در فرمت فعلی چمپیونزلیگ دو سال پیاپی قهرمان نشده است. باید دید که رئال می تواند در فینال سال آینده در کاردیف طلسم شکنی کند و دودسیما را ببرد یا نه.