مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنجلوتی ، پس از پیروزی مقابل بایرن در دور رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ گفت :” خیلی خوشحالیم . هم از نتیجه ، هم از تلاش بازیکنان چرا که بازی مشکلی بود . خوب بازی کردیم و لذت بردیم . ”

بازی :” در ابتدا با ترس بازی کردیم و مشکلاتی داشتیم . در نیمه دوم بیشتر بازی را کنترل کردیم . دفاع کردیم اما از روندمان راضی هستیم . ”

تیمی بازی کردن :” مهم بود که متحد باشیم . کوئنت رائو باید به ایسکو کمک می کرد و کارواخال به دی ماریا . در نیمه نهایی به این نیاز است . ”

سیستم :” با 2-4-4 راحت تر در مقابل تیمهایی که حفظ توپ دارند ، دفاع می کنیم . بدون توپ ، این گونه دفاع کردن بهتر است و خوب بودیم . بدون بیل و با کریستیانوی 50 درصد ، آسان نیست که این گونه خوب بازی کنی . کریستیانو می خواست بازی کند و خوب کار کرد . ”

بازی برگشت :” بازی بسیار مشکلی است و باید با انگیزه و اعتماد به نفس بازی کنیم . نمی دانیم که چه می شود اما اطمینان داریم . ”

نتیجه :” نتیجه خوبی گرفتیم . برتری جزئی داریم . باید بدانیم که فشار را می توان تحمل کرد . همه چیز مهیاست . حمایت هواداران و جو بی نظیری که وجود داشت ، خیلی مهم بود . این شانس را داریم که با این هواداران به لیسبون برویم . ”

روند خوب :” دو بازی اخیر بهترین بازیهای فصل بودند . تیم به شدت انگیزه داشت . همیشه انگیزه داشتیم . جو بسیار خوبی بود . ”

لالیگا :” دیگو لوپز مقابل اوساسونا بازی می کند . ”

نبردن تایمهای بزرگ ؟ ” رئال با کیفیتی که دارد می تواند همه را شکست دهد . راستش در نیمه اول فصل خوب نبودیم . حالا نتایج خوبی می گیریم . ”

نقاط ضعف بایرن :” فرصت طلبی خوبی داشتند . در ضد حملات اما منسجم بودیم . خوب دفاع کردیم اما در ابتدا کمی به مشکل خوردیم . بعدش فشار کم شد و ما پرس کردیم . ”

تعویض کریستیانو :” پیش از بازی تصمیم گرفتیم . نمی خواستیم که ریسک کنیم تا عضله اش خسته شود . کریستیانو خوب کار کرد . صد در صد نبود اما خیلی فداکاری کرد و سه شنبه بهتر هم می شود ف مثل بیل . او خیلی کم با تیم تمرین کرد و تمرینات قدرتی و سرعتی نداشت . او می خواست بازی کند . راضی هستیم که برگشته است . برای کمک به ما سخت تلاش کرد . ”

په په :” مصدومیتش جدی نیست . ”

بازی برگشت :” دوست ندارم توپ را کادو بدهیم . نمی توانیم کل بازی آن را داشته باشیم . مشخص است که در مقابل تیمهایی مثل بایرن و بارسا حفظ توپ مشکل است . اما در فوتبال چیزهای دیگری هم وجود دارند . البته من حفظ توپ را دوست دارم . ”

دفاع کناری ها :” کارواخال و کوئنت رائو عالی بودند . کمک هافبک ها برای جلوگیری از مشکل خیلی مهم بود . فداکاری مهم است و همه فداکاری کردند . اگر فداکاری و کیفیت را تلفیق کنیم ، عالی می شود . کوئنت رائو خیلی با ثبات است . همیشه بهترین عملکردش را داده است . ”

ساچی که به آنجلوتی توصیه کرد که بایرن – دورتموند را ببیند :” از نظر من یک استاد است و با او خیلی زیااد صحبت می کنم . بله ، در مورد سبک بازی صحبت کردیم . “