مرجع خبري رئال مادريد : امیلیو بوتراگوئنو پس از بازی با بایرن گفت :” حضور در این جو بی نظیر است . این شب دلپذیری برای بازیکن بودن بود . برای بازیکن رئال مادرید بود . سرجیو رامو ساین را به خوبی نشان داد . در مقابل تیمی که قوای هجومی بی نظیری دارد ، فقط یک موقعیت دادیم . حیف شد که در نیمه اول دو موقعیت خوبمان را از دست دادیم . می توانستیم نتیجه ای بهتر از این بگیریم . به هر صورت سختکوش بودیم . کلین شیت کردن در بازی رفت خیلی مهم است . حالا آنها باید دو گل بزنند و البته بعید است که رئال در آلیانس گل نزند . ”

نیمه دوم :” بایرن شخصیت قابل توجهی داشت و بازیکنان با کیفیت و توانمندی داشت اما از پس فشار اولیه بر آمدیم . به استثنای توپی که ایکر از مقابل گوتزه نجات داد ، موقعیت دیگری نداشتند . نیمه دوم متعادل تر بود . بهتر شدیم . نتیجه برای هر مادریدیستایی لذت بخش بود اما می توانست بهتر از این هم باشد . ”

کوئنت رائو :” بازیکن بسیار جنگنده ایست . وقتی که توقعات بالا می رود خودش را نشان می دهد . روبن و ریبری داشتند . ریبری هرگز حرکتی نزد . آلابا عالی بود و به خبوی از او محافظت کردیم . سیستم دفاعی کلی ما خوب جواب داد . خوب تلاش کردیم اما پس از فینال کوپا یک هفته فرصت آماده سازی داشتیم . حالا باید به بازی بسیار مهم با اوساسونا فکر کنیم . ”

موقعیت ها :” آنها یک موقعیت بسیار خوب داشتند . گوتزه خوب استپ کرد و واکنش ایکر نجاتمان داد . در چنین بازیهایی قرار نیست که هشت موقعیت گل داشته باشی ، دو ، سه یا چهار تا کافی است . نوئر برای آنها مهم است و ایکر برای ما . ”

غایبان :” در فینال کوپا ، کریستیانو را نداشتیم . امروز بیل نبود . بیل مصدوم بود . همه توانش را نداشت اما حضورش در زمین نشان می داد که ما فقط یازده نفر نیتسیم . کریستیانو از یک مصدومیت برگشته بود و می خواست به تیم کمک کند . ”

نتیجه خوبی است ؟ ” باید در بازیها حاضر باشیم و نتیجه بد وجود ندارد . می دانیم که در ان جا باید فشار بیاوریم . این چهارمین تیمه نهیای ماست و از این حیث لیاقتش را داریم تا به فینال برسیم . می دانیم که در آلمان کار مشکلی داریم . “