مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید برای رسیدن به فینال چمپیونزلیگ تلاش می کند . رئال در دور رفت در برنابئو 1-0 را گرفت ، نتیجه ای که رئلا را خوشبین می کند .

برای انجلوتی نکته مثبت این است که حریف در برنابئو گل نزده است اما یک گل هم فاصله اندکی است و باعث می شود گواردیولا انا امید شود .

رئال از شش باری که بازی رفت را 1-0 برده است ، چهار بار در مقابل اینتر ، بوداپست ، یووه و اسپورتینگ لیسبون صعود کرده است و دو بار مقابل یووه اوت شده است : 96-95 05-04 .

رئال البته اگر در مونیخ یک گل بزند ، تا حد زیادی صعودش به لیسبون را قطعی می کند چرا که بدین ترتیب بایرن سه گل خواهد خواست .

کلا فقط دو بار شده که رئال دور رفت را در نیمه نهایی ببازد و اوت شود . در باقی دفعات رئال صعود کرده است . رئال رکورد دار حضور در نیمه نهایی در جام باشگاه های اروپا با 25 بازی است . رئال 14 بار در این بازه دور رفت را برده که فقط دو بار اوت شده است . رئال در سال 1980 با نتیجه 2-0 در دور رفت هامبورگ را برد اما در دور برگشت 5-1 باخت . مقابل یووه در سال 2003 نیز رئال در نیمه نهایی در دور رفت 2-1 با گلهای رونالدو و روبرتو کارلوس برد اما در دور برگشت 3-1 باخت .