مرجع خبری رئال مادرید : در اولین بازی از دور دوم مرحله گروهی از گروه دوم رقابت ها روسیه به مصاف اسلواکی رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

اسلواکی که در دیدار اول خود مقابل ولز اسیر بازی درخشان گرت بیل شده بود جدیت زیادی داشت تا سه امتیاز این بازی را کسب کند و همچنان به صعود از گروه خود امیدوار باقی بماند به همین جهت آنان از همان ابتدای کار بازی را تهاجمی آغاز کردند و در پی به ثمر رساندن گل بودند و در نیمه اول توانستند دو گل را به ثمر برسانند.

گل اول را ولادیمیر وایس بازیکنی که در لیگ ستارگان قطر توپ می زند در دقیقه 32 به ثمر رساند و گل دوم را هم که یک سوپر گل بود همشیک ستاره ناپولی در دقیقه 45 برای اسلواکی به ثمر رساند.

با به ثمر رسیدن این دو گل در نیمه اول روس ها به تلاطم افتادند و در بین دو نیمه اسلوتسکی سرمربی روسیه دو تغییر در ترکیبش به وجود آورد تا بلکه بتوانند در نیمه دوم نتیجه را عوض کنند تغییر اول آوردن ماماوف به جای گولوین بود و تغییر دوم آمدن گلوشاکف به جای نئوستادتر بود.

با این تغییرات روسیه در نیمه دوم بسیار بهتر بازی کرد و بار ها خطراتی را بر روی دروازه اسلواکی ایجاد کرد اما بی دقتی در ضربات آخر و درخشش مدافعان و دروازه بان مانع از به ثمر رسیدن گل برای روس ها می شد اما در نهایت این طلسم در دقیقه 80 شکسته شده و گلوشاکف که بجای نئوستادتر در بین دو نیمه به میدان آمده بود توانست دروازه اسلواکی را باز کند و روس ها را به ادامه کار امیدوار نگه دارد اما با این وجود حملات آنها در دقایق پایانی بازی بی اثر بود و اسلواکی توانست در یک بازی نسبتا سخت سه امتیاز را بدست بیاورد و موقتا به رده دوم گروه B رقابت ها صعود کند.

قابل ذکر است که روسیه در بازی اول خود مقابل انگلیس به تساوی 1 -1 دست یافته بود.

بازی بعدی این گروه روز پنجشنبه ساعت 17:30 به وقت تهران بین دو تیم انگلیس و ولز برگزار خواهد شد و گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید به میدان خواهد رفت.


ویدئو های دیدار روسیه – اسلواکی

“دانلود خلاصه بازی”

“دانلود نیمه اول”

“دانلود نیمه دوم”

تصاویر دیدار روسیه – اسلواکی