مرجع خبری رئال مادرید : مینو رایولا وکیل پل پوگبا در مورد شرایط وی گفت :” او دو سال است که ستاره فصل نقل و انتقالات است. عادت کرده ام. امیدواریم که ستاره ده سال َآینده فوتبال جهان باشد. آرام هستیم. با هم زیاد صحبت می کنیم. از تابستان گذشته ایده ما مشخص بود. چهار تیم با یووه به توافق رسیدند اما پل هیچ کدام از چهار گزینه را دوست نداشت چرا که می دانست چه مسیری را دنبال می کند و خیلی چیزها از پول مهمتر است. او دوست دارد که در تیمی باشد که احساس راحتی می کند و ایده فوتبالی مشخصی دارد. دوست دارد که تیمش ایده مشخصی داشته باشد. در تیمهای بزرگ گاهی این اتفاق رخ نمی دهد.”

رایولا در مورد آینده پوگبا گفت :” مشکلی با ماندن در یووه ندارد. در تورین خوشحال است و یووه هم از او راضی هستیم. با دو سه تیم صحبت کردیم که خیلی از آنها به واسطه پروژه ورزشی شان نظر پل را جلب کرده اند. اما فعلا در طول یورو می خواهد آرام باشد. بر کسی پوشیده نیست که رئال یکی از این تیمهاست. هر سال با رئال جلسه می گذارم اما یونایتد، بارسا ، سیتی ، لیورپول و چلسی هم مشتریانش هستند. کار من همین است. در دو سال اخیر رابطه ام با رئال دوباره خوب و حرفه ای شد. قبل از آن رابطه ای نداشتیم. حالا به شکل مثبتی با هم در ارتباطهستیم. آنها شخصیتم را می دانند. من هم ضرورت های رئال را درک می کنم. هیچ مشکلی در مورد مذاکره با رئال ندارم. بدون مشکل با هم صحبت می کنیم. رابطه خوبی با خوزه  آنخل سانچز، مدیر اجرایی رئال دارم. می دانم که او چه می خواهد اما هنوز چیزی قطعی نیست. در مورد پیوستن پوگبا به رئال چیزی مشخص نیست. علاقه زیداان و باشگاه رئال کلیدی است. هر دو طرف می دانیم که چه می خواهیم و باید دید در نهایت کارمان به مذاکره ختم می شود یا جدایی. در حال حاضر جو مثبتی وجود دارد.”

وکیل پوگبا در ادامه بیان کرد:” شیخ ها دیگر مشتریان پوگبا هستند. باشگاه هایی هستند که بتوانند برای خرید پل هزینه کنند. او استعداد بی نظیر است. هیچ کس مثل او در بازار نقل و انتقالان تیسه چر چند که برادر کروس می گوید که برادرش 120 میلیون بیش از پوگبا می ارزد. قیمت پوگبا بر اساس نیاز های بازار تعیین می شود. اگر از برادر کروس بپرسیم به اندازه دیزنی می ارزد. اگر من به جای رئال بودم کروس را می فروختم و به جایش یک تیم جدید می خریدم. من کسی نیستم که قیمت یک بازیکن را تعیین کنم. قیمت را مشتریان تعیین می کنند. سیتی، یونایتد، چلسی و پی اس جی می توانند رمقی را مشخص کنند. تیمهایی مثل رایو ارقام دیگری را می پردازند. اعداد نکات مهمی نیستند. می توان مبلغ زیادی هزینه کرد اما زمانی که پروژه مشخصی نداشته باشی به هیچ دردی نمی خورد. نباید به پول فکر کنی چرا که استرس می گیری.  120 یا 140 میلیون؟ این قیمتی است که باشگاه مشتری تعیین می کند. یووه نمی خواهد او را بفروشد. آنها باشگاهی بزرگی هستند و همیشه برده اند. وقتی تمدید کردیم قول گرفتیم که اگر پوگبا یک باشگاه ایده آل پیدا کند تا بازیکن بهتری شود یووه با رقمی معقول راضی به مذاکره شوند.”

رایولا در ادامه بیان کرد:”یووه در تابستان گذشته برخی پیشنهادات را پذیرفته بود و او می توانست گرانترین بازیکن تاریخ شود. هدف پوگبا و من البته این نیست که گرانقیمت ترین بازیکن شود. او می خواهد در بهترین پروژه باشد و جاههای ممکن را ببرد. خود پل تصمیم گرفت به یووه برود. او می دانست که مشکل ترین تصمیم را می گیرد چرا که درایتالیا به جوان ها بازی نیم دهند اما او چالش را دوست داشت. در 18 سالگی به عنوان یک بازیکن جوان به یووه رفت و حالا یک مرد 23 ساله است. من هم به عنوان مشاور نظرم را به او می دهم. برای من پول مهمترین بخش کار نیست. همه چیز را بر اساس قانون پیگیری می کنم. پوگبا و من کنار هم هستیم. من ریاکار نیستم و تائید می کنم که تجارت بخشی از قضیه است اما تجارت را وارد تصمیمات فوتبالی بازیکنانم نمی کنم. از پوگبا می خواهم که خوشحال باشد. خوشحالی از هر چیزی مهمتر است. اگر خوشحال نباشد موفق نمی شود. بحث خرید و فروش نیست. من دوست دارم بهترین پروژه را انتخاب کنم. ضرب المثلث می گوید که یک بار فروش جنسی آسان است و دو بار مشکل است. من دوست دارم بهترین تصمیم را بگیرم. زمانی که ایبراهیموویچ بارسا را انتخاب کردهم من تردیدهایی داشتم.”

وکیل پوگبا در مورد نقش زیدان در آینده پوگبا صحبت کرد:” مسلما تاثیرگذار است. من باید به عنوان وکیل همه چیز را آنالیز کنم. زیدان ممکن است امروز در رئال باشد فردا نه. به همین خاطر می گویم که باید یک پروژه را انتخاب کرد نه یک مربی. یک تیم نباید به خاطر صرفا خواست یک مربی هزینه سنگینی داشته باشد بلکه انها باید آینده را در نظر بگیرند. باشگاه باید به یک بازیکن اعتماد کند. پست ایده آل او یک معماست. می تواند در پست های متفاوتی بازی کند. به همین خاطر بحث درب موردش وجود دارد. اگر فقط قرار باشد یک پست را انتخاب کنیم، پشت مهاجمین است. می تواند پاس گل بدهد و هجومی باشد. آمارش نشان می دهد که هر سال 10-12 گل می زند. یوو دوست داشت که او شماره 10 خود باشد. فوتبال ایتالیا تدافعی است و به همین خاطر پل کمی عقب تر از حد خواسته اش بازی کرد. کمتر بازیکنی مثل اوست. خیلی کامل است. در هر بازی 12-13 کیلومتر می دود. او می خواهد توپ طلا را ببرد و بهترین بازیکن دنیا در پست خودش باشد.”

رایولا در ادامه اظهار داشت :” رئال مادرید یک تیم عالی برای رسیدن به هدفش است. نمی توان تاریخچه چنین باشگاهی را انکار کرد. من آدم مغروری هستم اما رئال مادرید بی همتاست. نمی توان در مورد تاریخچه شان تردید کرد. پل خود رئال مادرید است. زیدان برای مادریدیسموها خیلی خاصاست. باشگاه های مهم دیگری مثل یونایتد هم وجود دارند. بارسلونا با سه مهاجم حمله می کند، پی اس جی خانه پوگباست اما رئال مادرید بیه متاست. زیدان را تحسین می کنم و می تواند برای تصمیمش نقش مهمی داشته باشد