مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید حالا خود را برای مسابقات فصل آینده آماده می کند و باید درباره ی بازیکنان جوان خود نیز تصمیم بگیرد که کدام یک فرصت بازی در کنار بازیکنان بزرگسال تیم را دارند فرصتی که می تواند آن ها را بسنجد و آن ها نیز می توانند استعدادها و توانایی های خود را به نمایش بگذارند

در این مقاله به بررسی بازیکنان جوان و مستعد رئال که در فصل آینده می توانند دست زین الدین زیدان را باز بگذارند می پردازیم

دیگو یورنته

اولین و بهترین گزینه ؛ رئال مادرید باید از دیدن پیشرفت عجیب یورنته در فصل اخیر شگفت زده باشد.

او از جشمگیرترین بازیکنان رایو وایکانو در فصل اخیر بود و در دو پست مدافع وسط و هافبک دفاعی بازی می کند و شجاعت و پاس های عالی او بازیش را بهتر کرده است اما نقطه قوت بازی مادریدیستای جوان دفاع از خط دفاعی و گرفتن توپ های دوم در دریبل ها ، ارسال ها و ضربات آزاد است.

پیشرفت او در این پست قطعا زیدان را تحت تاثیر گذاشته است و می تواند پشتیبان خوبی برای کاسمیرویی باشد که نمی شود از او انتظار آمادگی همیشگی در بازی های بزرگ را داشت.
hi-res-e2bc01d73dc196deb3c514a9fec8107a_crop_exact

البته پست اصلی یورنته دفاع وسط است و با قد بلند و قامت استوار در نبردهای هوایی نیز موفق است و البته سرعت بالایی را نیز داراست ؛ معجونی برای پوشش کامل محوطه ی جریمه و حالا که رئال به دنبال بازیکنان بومی است او فرصت خوبی برای درخشیدن در برنابئو را دارد البته استعداد و توانایی او نیز در سطح مادریدی هاست.

بازی برای یورنته در خط دفاع رئال مادرید با وجود ناچو ، واران و په په سخت است او قبل از آغاز فصل به رئال باز می گردد و باید در این فصل توانایی های خود را به نمایش بگذارد تا ادامه ی دوران حرفه ای خود را پیش ببرد.

مارکو آسنسیو

بدون شک فنی ترین و تکنیکی ترین بازیکن ارتش جوانان مادریدیستا کسی است به طور قرضی در اسپانیول بازی می کند و خیلی ها از آینده ی آسنسیو و استفاده ی قابلیت های او در رئال نگرانند و مشکل اصلی ستاره ی فصل گذشته ی اسپانیول استفاده نکردن زیدان از شماره ی 10 است و البته که با وجود رونالدو در سمت چپ هیچکس به این پست نگاه هم نمی کند.

hi-res-ef29c8bb33936537b591ea718d7ca51c_crop_exact

آسنسیو باید با ایسکو و خامس رودریگز برای کسب جایگاهی در نیمکت و سپس راضی کردن زیدان برای تغییر تاکتیک مبارزه کند البته به دلیل تنوع بازی آسنسیو او می تواند در پست های زیادی بازی کند اما اگر زیدان 4-4-2 بازی کند او در پست تخصصی خود یعنی مهاجم دوم بازی می کند.

سرعت بالا ، ضربات آزاد عالی و دید عالی او آسنسیوی 20 ساله را به استعدادی ناب تبدیل می کند.

فیلیپ لینهارت

لینهارت در تیم کاستیا می جنگد و تلاش می کند تا به ترکیب تیم اصلی رئال مادرید راه یابد او که انتخاب اصلی کاستیا برای پست دفاع وسط است و در تیم زیر 21 سال اتریش نیز بازی می کند و البته مشکل مشابه یورنته برای رسیدن به خط دفاع رئال را دارد و حالا او باید در قبل و شاید بعد از آغاز فصل بازی خود را بهتر و بهتر کند تا مربی فرانسوی را به بازی دادن او ترغیب کند.

hi-res-afa4fb5bed226c44ed9630a8a54643c7_crop_exact

دیگران …

کاستیا بازیکنان باکیفیت زیادی را در ترکیب دارد که در لحظه ی نیاز می توانند در رئال بازی کنند یا به تیم های دیگر بروند چه به صورت قرضی و یا چه دائمی.

مارتین اودگارد نمی خواهد در دسته سوم اسپانیا بازی کند و به دنبال انتقال قرضی یا دائمی به تیم های دیگر است و البته او تنها فردی نیست که چنین خواسته ای دارد.

hi-res-2935a54249321b209ead1ce41a071d42_crop_exactبوریا مایورال مهاجم کاستیا نیز فصل خوبی را پشت سر گذاشته است اما انتقال موراتا به رئال کار را برای او سخت تر کرده است و هدف او در تابستان انتقال به تیم بهتر و سطح بالاتری است و دفاع راست کاستیا ، آلوارو تخرو نیز چنین وضعیتی دارد.

آلوارو مدران نیز باوجود مصدومیت سه ماه اما فصل درخشانی را در ختافه گذراند او و وایخوی 22 ساله که خود را در زاراگوزا به همه ثابت کرده تا به اینجا فرصت بازی در رئال را به دست نیاورده اند و باید توانایی های خود را ارتقا بدهند.

خبر خوبی برای رئال است که جوانان زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی این تیم می جنگند و همین باعث پیشرفت بیشتر این بازیکنان می شود و حتی اگر دو بازیکن ازین سیاهه به ترکیب اصلی مادریدی ها برسند باعث ایجاد انگیزه برای دیگر جوانان و حرکت پشت سر این بازیکنان می شود و پیامی برای دیگر بازیکن های جوان است تا بدانند راه رسیدن به رئال بسته نشده است.

نویسنده:کارل مچت