مرجع خبری رئال مادرید : در حالی که برخی بازیکنان هستند که به لطف داشتن بهترین بازیکنان فوتبال جهان مثل لاوتزی، آگوئرو، دی ماریا و هیگواین در کنار خود در تیم های ملی در تورنمنت های بی خاصیت در مقابل رقبای درجه دو مثل آمریکا و پرو می درخشند و در پوست خود نمی گنجند، کریستیانو رونالدو در سطح اول فوتبال اروپا و در کنار بازیکنان درجه سه ای مثل الیسیو و کوارشما قدرتنمایی می کند.

بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان در مقابل مجارستان یک تنه بار کل تیم را به دوش کشید. خط دفاعی ضعیف پرتغال در این بازی سه گل خورد اما کریستیانو با دو گل و یک پاس گل تیمش را نجات داد تا جلوی حذف تیم ملی پرتغال از یورو را بگیرد.

کریستیانو رونالدو در این بازی گل دوم را به شکل خارق العاده ای با ضربه پشت پا به ثمر رساند و گل سوم هم با ضربه سر کریستیانو به ثمر رسید. رونالدو پاس گل اول را هم به شکل زیبایی برای نانی فرستاد. کریستیانو در حالی که در دقایق پایانی به شکل مشخصی با مصدومیت بازی می کرد به تیم ملی کشورش کمک کرد و آنها را از یک مهلکه بزرگ نجات داد.

کریستیانو تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال شد که در چهار یورو گل زده است. از سویی او هشت گله شد و فقط یک گل تا پلاتینی به عنوان آقای گل تاریخ یورو فاصله دارد.

با این نتیجه پرتغال در مرحله بعدی مقابل کرواسی  قرار گرفت و ایسلند حریف انگلیس  شد. آلمان و کروس هم باید به مصاف اسلواکی بروند.


تصاویر دیدار پرتغال – مجارستان