مرجع خبری رئال مادرید :تصمیم بریتانیا مبنی بر جدایی از اتحادیه اروپا تاثیر شگرفی بر استراتژی رئال در فصل نقل و انتقالات خواهد داشت.با این اتفاق گرت بیل ، بازیکن ولزی رئال مادرید دیگر دارای ویزای اروپایی نیست و این، باشگاه را با مشکل محدودیت به خدمت  گرفتن بازیکن های غیراروپایی روبه رو می کند.

درحال حاضر خامس ، کاسمیرو و دانیلو سه بازیکن غیراروپایی باشگاه به حساب می آیند و با این اتفاق گمان می رود قبل از رسمی شدن جدایی بریتانیا یکی از انها مجبور به ترک تیم خواهد بود و این در شرایطی ست که رئال در شرف ممنوعیت نقل و انتقال بازیکن در سال آینده است.

در این میان ، به گفته ی خبرگزاری ها شایعاتی درباره ی تمایل باشگاه های منچستر یونایتد و سیتی ، پاریسن ژرمن و بایرن به جذب خامس وجود دارد. از طرفی کاسمیرو به نظر می رسد نقش مهم و حیاتی را در تیم زیدان بازی میکند و دانیلو ، جز آخرین انتخاب های مربی برای حضور در ترکیب به شمار می رود .

گفتنی است جدایی بیل از رئال دور از انتظار به نظر میرسید. بازیکن ولزی نقشی بسیار مهمی را برای قهرمانی رئال در چمپیونز لیگ ایفا کرد و در تیم ملی نیز درخشش قابل توجهی داشته است و در حال لذت بردن از مسابقات یورو میباشد .

هرچند به نظر می رسد رئال زمان مفصلی برای تصمیم گیری در این مورد دارد زیرا گفته شده پروسه رسمی شدن جدایی تا سال 2018 به طول خواهد کشید. غول های اسپانیا در این مدت با ممنوعیت جابجایی بازیکن روبه رو هستند و به نظر می رسد زیدان زودتر باید تصمیمی در این باره اتخاذ کند.

 

هرچند که محتمل ترین گزینه جدایی از باشگاه ، دانیلو ی برزیلی میباشد اما این بحران پبش آمده در اروپا بهانه ی لازم برای پرز جهت فروش خامس را مهیا میکند . ستاره جام جهانی 2014 نقش خود را در رئال ، بعد از روی کار آمدن زیدان کم رنگ و کم رنگ تر میبیند و به نظر میرسد احتمال به وقوع پیوستن این شایعات حول جدایی خامس قوی تر از همیشه است.

 

بازیکن کلمبیایی حال حاضر رئال استعداد و توانایی های خود را این بار نیز ، در رقابت های کوپاامریکای 2016  به نمایش گذاشت و این دوباره میتواند دلیلی باشد برای باور این عقیده که وی برای شکوفا شدن تنها نیاز به یک تغییر نگرش دارد.

او میتواند تابستان باشگاه را ترک کند و رئال در ازای این خروج با سرمایه هنگفت حاصل از فروشش،  تمیش را پیش از ممنوعیت از ترانسفر ببندد.

 

ارزش کاسمیرو برای رئال به مراتب فراتر از قیمت وی در بازار نقل و انتقالات است و زمانی که وقت فروش بازیکن فرا برسد گزینه ای احتمالی خامس یا دنیلو می باشند.

 

نویسنده : جیانی ورسکوورن