مرجع خبری رئال مادرید : تیم ملی فرانسه در اولین دیدار خود در مرحله حذفی باید به مصاف ایرلندی می رفت که در مرحله قبلی با شکست ایتالیا به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم راهی مرحله بعد شده بود . این بازی در شهر لیون برگزار می شد.

روی کاغذ کمتر کسی شانسی برای جمهوری ایرلند در مقابل فرانسه میزبان رقابت ها قائل بود اما با یک بازی جسورانه در ابتدای کار روی پنالتی که ” پل پوگبا “مرتکب شد ” بردی ” در دقیقه دوم دروازه  “هوگو لوریس ” را باز کرد.

در ادامه کار فرانسوی ها بازی را در دست گرفتند و ایرلندی ها به لاک دفاعی فرو رفتند تا تک گل خود را حفظ کنند و تا پایان نیمه اول هم در این امر موفق بودند.

در ابتدای نیمه دوم “دیدیه دشام” سرمربی فرانسه با آوردن ” کومان ” به جای ” کانته ” تیمش را هجومی تر کرد و به دنبال جبران نتیجه در این نیمه بود و در نهایت با دو گل ” گریزمن ” مهاجم اتلتیکو مادرید در دقایق 58 و 62 توانست از شکستی حیرت آور مقابل ایرلند بگریزد . در دقیقه 66 هم ” شین دافی ” بازیکن ایرلند جنوبی اخراج شد تا آخرین روزنه امید برای ایرلندی ها برای بازگشت به بازی بسته شود و فرانسوی ها با این پیروزی خود را در جمع هشت تیم برتر جام ملت های اروپا 2016 ببینند.

فرانسوی ها با این پیروزی در مرحله بعدی باید به مصاف برنده دیدار ایسلند و انگلیس بروند.


ویدئو های دیدار فرانسه – جمهوری ایرلند

“دانلود خلاصه بازی”

“دانلود نیمه اول”

“دانلود نیمه دوم”

تصاویر دیدار فرانسه – جمهوری ایرلند