مرجع خبری رئال مادرید : در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا در شهر نیس فرانسه ، انگلیس به مصاف ایسلند رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

انگلیسی ها در گروه دوم رقابت ها پس از ولز صدر نشین به عنوان تیم دوم صعود کرده بودند و ایسلند هم در گروه آخر رقابت ها بالا تر از پرتغال به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رسیده بود.

گل اول بازی را وین رونی در همان اوایل بازی یعنی در دقیقه چهارم به ثمر رساند اما این گل دوام چندانی نداشت و درست دو دقیقه بعد سیگوردسون دروازه جو هارت را گشود و در دقیقه بیستم هم سوگتورسن گل دوم ایسلند را وارد دروازه سه شیر ها کرد. پس از این گل انگلیسی ها تلاش زیادی کردند تا دروازه مردان یخی را باز کنند اما دفاع بسیار منسجم ایسلندی ها که به صخره ای از یخ شبیه بود مانع از آن شد تا سه شیر ها بتوانند کار را به تساوی بکشانند و در همان گام اول مرحله حذفی آنان مجبور به ترک فرانسه هستند.

جالب اینجاست که رسانه های انگلیسی پس از تساوی یک بر یک ایسلند و پرتغال در مرحله گروهی انتقادات زیادی را روانه تیم ملی پرتغال و کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید کرده بودند اما اکنون تیم ملی انگلیس به دست ایسلند شگفتی ساز از یورو 2016 کنار رفت.

ایسلندی ها با این پیروزی در دور بعد باید به مصاف میزبان رقابت ها یعنی فرانسه بروند که قطعا دیدار دشواری را پیش رو خواهند داشت.


ویدئو های دیدار انگلیس – ایسلند

“دانلود خلاصه بازی”

“دانلود خلاصه بازی”( به زبان عربی)

“دانلود نیمه اول”

“دانلود نیمه دوم” (بزودی)

تصاویر دیدار انگلیس – ایسلند