مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید وقتی برای تلف کردن ندارد و باید به جوان های ترکیب خود سامان دهد و درباره ی آینده ی هر کدام از این بازیکنان تصمیم بگیرد.

برنابئو در سال های اخیر استعدادهای زیادی را دیده است و در بین بازیکنان فعلی رئال می توان حداقل یک یا دو بازیکن جوان دید که می توانند بازیکنانی با کلاس جهانی شوند.

بازیکنانی مثل خسوس وایخو، دیگو یورنته یا بورگوی انتقال موقت خود را قطعی کرده اند اما همچنان بعضی بازیکنان هستند که در تیم دوم رئال مادرید و در لیگ 3 اسپانیا توپ می زنند.

در این گزارش به بررسی هفت بازیکن رئال مادرید می پردازیم که می توانند از انتقال قرضی نفع ببرند.

دنیلو

دنیلو بیشتر از دیگر بازیکنان لیست در تیم اصلی بازی کرده است اما بدون شک خروج یک ساله ی دنیلو از رئال به نفع اوست چرا که نگرش سمی برنابئو نسبت به او برایش خطرناک سات.

دنیلو فصل قبل را خوب آغاز کرد اما خیلی زود محبوبیت خود را از دست داد و مصدومیت زودهنگام و بعد از آن دفاع وحشتناکش انتقادات زیادی را به سوی او روانه کرد البته که او در زیر سایه ی اشتباهات پرز و بنیتز قرار گرفت و اگر همین رویه را در فصل آینده ادامه دهد به موفقیت های چندانی در ترکیب وایکینگ ها نخواهد رسید.

دنیلو پشتیبانی برای کارواخال است و راه زیادی را برای رسیدن به کیفیتی دارد که بتواند جواب سرمایه گذاری 31.5 میلیون یورویی رئال بر خود را بدهد. دربهترین حالت به تیم دیگری انتقال پیدا می کند و به فرم و اعتماد به نفس قبلی خود باز می گردد و حتی اگر در تیم نیز بماند باید با عملکردش حداقل قیمت فروش خود را بیشتر کند.

لوکاس سیلوا

هافبک برزیلی دوران بدی را در فصل گذشته گذرانده است و در المپیک لیون موفق به نشان دادن خود نشده است.

سیلوا برای انتقال قرضی به اسپورتینگ لیسبون آماده می شد که مشکل آریتمی (کژآهنگی) قلب او باعث شد تا برای خداحافظی زود هنگام از فوتبال آماده شود اما با توجه به گزارش مارکا بعد از تست هایی زیرنظر مرکز پزشکی لیسبون اعلام شد که استراحت های کوتاه در تمرین می تواند مشکل او را حل کند.

hi-res-4c72569c9898603c2955d07b72c0f25f_crop_exact

طبیعتا او ابتدا باید سلامتی کامل خود را به دست بیاورد اما با فرض اینکه او می تواند در ادامه نیز به طور تمام وقت بازی کند قطعا به انتقال قرضی نیاز دارد. در حال حاضر او حتی به ترکیب اصلی رئال نزدیک هم نیست و نباید این فصل را مانند دو فصل قبلی از دست بدهد.

اولویت اول لوکاس قطعا انتقال به تیمی است که بتواند هر هفته در آن توپ بزند.

انزو فرناندز

هافبک 21 ساله، انزو فرناندز در تور پیش فصل رئال جای دارد اما داشتن جایی در ترکیب رئال در این فصل برای او دور از دسترس به نظر می آید.

نداشتن بازی در ترکیب رئال هم نشان دهنده ی کیفیت بالای ترکیب رئال است و هم نشان دهنده ی کیفیت انزو. فصلی با بلندپروازی و فرصت نشان دادن کیفیت مهم ترین چیز برای موفقیت انزو است.

انزو فصل پیش را در کاستیا گذراند و قطعا برای بازی در ترکیب رئال و رقابت با کروس یا مودریچ باید کیفیت بالایی را داشته باشد و در حال حاضر به شدت نیازمند انتقال به جایی دیگر در اسپانیاست تا کیفیت خود را نشان دهد.

مارتین اودگارد

اودگارد شباهت زیادی را به انزو دارد اما جوان تر  و در فوتبال اروپا مشهورتر است.

بازی خوب او در کاستیا و تیم ملی نروژ او را بیش از پیش در ویترین فوتبال اروپا برجسته کرده است و با این که بازیکن رئال است اما در رادار تیم های بزرگی است و البته شانس زیادی در تور پیش فصل رئال دارد.

هافبک هجومی 17 ساله تنها با مودریچ رقابت نمی کند و نشان داده می تواند در جای کریستیانو رونالدو، گرت بیل و یا دیگر بازیکنان هجومی تیم توپ بزند. اودگارد با اینکه جای مناسبی در ترکیب تیم ملی دارد همچنان نتوانسته است در ترکیب اصلی رئال جایی پیدا کند.

hi-res-db048a81c1d86f3d5074d20e82c4b948_crop_exact

انتقال قرضی به بوندسلیگا یا لیگ آرژانتین می تواند بهترین گزینه برای اودگارد باشد تا بتواند کیفیت خود را ارتقا دهد و در بین بازیکنان کار کشته جایگاهی پیدا کند.

مارکو آسنسیو

بالاخره یک بازیکن نیز باید پیراهن رئال را در این فصل به تن کند و کسی که این شانس را دارد مارکو آسنسیو است که فصل قبل را به طور قرضی در اسپانیول گذراند و ستاره ی این تیم شد حالا آماده است تا فصل جدید را با تیم بزرگتری بگذراند.

hi-res-0e950a2ce6ece3db33c74e7e6be93a40_crop_exact

او با تیم به تور پیش فصل رئال آمد اما شماره ی پیراهنی دریافت نکرد و این خود نشانه ای از انتقال آسنسیو به تیم دیگری است. باوجود این استعداد مارکو بر همه واضح است و رئال نیز او را تحسین می کند.

اما شاید بهتر باشد که سال دیگری نیز قرضی بازی کند و مزه ی فوتبال مداوم را بچشد تا بتواند خود را بهتر و بهتر کند و شانس بیشتری برای بازی در ترکیب اصلی رئال داشته باشد.

رائول د توماس و ماریانو دیاز

دو مهاجم کاستیا که ویژگی خاصی برای بازی در ترکیب اصلی رئال ندارند رائول د توماس و ماریانو دیاز هستند.

به گزارش مارکا در قرارداد جدید ماریانو ذکر شده که او باید با تیم اصلی رئال تمرین کند اما خرید موراتا شانس بازی برای او را از همیشه کمتر کرد.

او هیچ چیزی از بازی در لیگ سه اسپانیا به دست نخواهد آورد و در آگوست نیز 23 ساله خواهد شد و این سن خیلی بالاتر از آن است که بخواهیم برایش چشم اندازی قطعی تصور کنیم در حالی که لوکاس وازکز یا دیگو یورنته ی 22 ساله در قرض به سر می برند. حالا او با انتقالی قرضی در این فصل می تواند پیشرفت کند و زمانی به رئال برگردد که توجه بیشتری نسبت به او وجود دارد.

رائول د توماس در حال حاضر 21 ساله است و فصلی مهم را پیش روی خود می بیند او نیاز به رشد دارد و برای این موضوع باید از کاستیا بیرون بیاید و در لیگ دو اسپانیا یا لالیگا به طور قرضی بازی کند تا شانس ماندن در رئال را پیش روی خود ببیند.

-کارل ماچت