مرجع خبری رئال مادرید : پرز در هفت سال اخیر شکست های بزرگی را در زمینه نقل و انتقال بازیکن تجربه کرده است. مدیر رئال در دوران اول حضورش در برنابئو به این مشهور بود که دست روی هر بازیکنی بگذارد موفق می شود اما با بالا رفتن سنسش حجم اشتباهاتش هم بیشتر شده است.

آندره گومز
پرز به خواست زیدان به دنبال خرید هافبک بود که به توصیه ژرژ مندس به سراغ خرید آندره گومز، هافبک 22 ساله والنسیا رفت. زیدان از مخالفان اصلی این انتقال بود چرا که او پوگبا را می خواست. رئال با خود بازیکن به توافق رسیده بود اما زا نظر مالی نتوانست با والنسیا مذاکره کند. والنسیا در ابتدا 65 میلیون یورو می خوسات. پس از آن حاضر شدند که مبلغ را کمتر و چند بازیکن را وارد معامله کنند.رئال مخالفت کرد و در نهایت این بازیکن با 35 میلیون یورو نقد به علاوه 20 میلیون یورو پاداش به بارسا پیوست.

ده خیا
ماجرای ده خیا را می توان بزرگترین افتضاح پرز دانست. مدیر رئال با خود بازیکن به توافق رسیده بود اما همه چیز به روز آخر نقل و انتقالات موکول شد.  رئال رضایت داد تا کیلور ناواس با پانزده میلیون یورو راهی یونایتد شود و رئال با سی میلیون یورو ده خیا را بخرد اما نیم ساعت در ایمیل زدن تاخیر داشت تا انتقال سی دقیقه پس از بستن پنجره نقل و انتقالات نهایی شود. پس از آن رئال و یونایتد علیه هم بیانیه دادند و همدیگر را مقصر دانستند. ده خیا با یونایتد تمدید کرد تا کار انتقالش عملا منتفی شود و دیگر شانس حضور در برنابئو را نداشته باشد.

نیمار
بازیکن برزیلی در تابستان 2011 با رئال پیش قرارداد امضا کرد اما در سال 2013 بالاخره سانتوس تن به مذاکره داد. رئال در سال 2006 از نیمار تست گرفتهبود   اما این بازیکن به خاطر کمیسیون شصت هزار یورویی که باید به وکیلش می پردخت این انتقال را رد کرد. نیمار در نهایت راهی بارسلونا شد.

لوئیز سوارز
رئال پیش از جام جهانی 2014 می خواست سوارز را بخرد و مذاکراتی انجام داده بود اما اتفاقات جام جهانی و گاز گرفتن کیه لینی باعث شد که رئال عقب بکشد. این بازیکن به بارسا رفت و در این فصل فوق العاده بود. سوارز در 59 بازی اخیرش در بارسا 53 گل زده است.

رابرت لواندوفسکی
پرز سه بار برای خرید لواندوفسکی مذاکره کرد. در سال 2013  و پس از درخشش لواندوفسکی در پیراهن دورتموند مقابل رئال مذاکرات آغاز شد اما این بازیکن با بایرن پیش قرارداد امضا کرد. فصل بعدش هم مذاکرات ادامه داشت. رئال برای این فصل هم با وکیل لواندوفسکی مذاکره کرد اما نه بایرن و نه خود بازیکن چراغ سبز نشان ندادند.

سرجیو آگوئرو
یکی از رویاهای ناکام پرز بود. مدیر رئال در تابستان 2011 می توانست او را بخرد. آگوئرو خیلی امیدوار بود در مادرید بماند و حتی به صورت علنی اعلام کرد که می خواهد از اتلتیکو جدا شود اما مدیران رئال حاضر نشدند که با اتلتیکو وارد جنگ شوند. بدین ترتیب آگوئرو در تابستان 2012 راهی سیتی شد تا پرز باز هم مزه شکست را بچشد.

ریبری
پرز در اولین سال حضورش در رئال و پس از خرید کاکا، رونالدو و بنزما می خوسات ریبری را بخرد. بایرن مثل ماجرای ریبری و آلابا حاضر به مذاکره نشد و در نهایت انتقال منتفی شد.