مرجع خبری رئال مادرید: اگر فلورنتینو خامس را بفروشد، تنها ستاره رسانه ای خود در آمریکای جنوبی را از دست می دهد. خامس سالانه 9 میلیون یورو از تبلیغات درآمد دارد (نییم از آن به رئال می رسد).

بازیکن کلمبیایی با شرکت هایی نظیر آدیداس، پپسی، هواوی، کلیر، نستله، بیمبو، رکسونا و گاتوراده قرارداد دارد. خامس حتی نوشابه انرژی زای اختصاصی شرکت خود با نام ” گلد 10″ را دارد. برخی به او لقب “بکام کلمبیا ” را داده اند و او را معدن پولسازی می دانند.آخرین رئالی که بازار آمریکای جنوبی را در اختیار داشت کاکا و قبل از آن رونالدوی برزیلی بود. خامس دومین بازیکن زیر 25 سال جهان از نظر درآمد تبلیغاتی پس از نیمار است.در حال حاضر بارسا با داشتن مسی، سوارز و نیمار بازار آمریکای جنوبی را تحت تسلط خود دارد. در رئال مارسلو، دنیلو و کیلور هم حضور دارند اما هیچ کدا ماز نظر تبلیغ با خامس قابل مقایسه نیستند.

زیدان علاقه ای به حفظ خامس ندارد اما پرز در این باره مطمئن است. مدیر رئال به حدی به ماندن خامس مطمئن بود که قید خرید آندره گومز را زد.بازیکن کلمبیایی پیشنهادی 85  میلیون یورویی دارد اما خودش گفته که قصد ماندن در رئال را دارد و نمی خواهد جدا شود.

زیدان از شرایط و بی میلی وی در فصل گذشته راضی نیست و مسلما اگر خامس مثل قبل باشد اصراری به حفظ وی نخواهد داشت.