مرجع خبری رئال مادرید : گوتی ، اسطوره رئال و سرمربی تیم جوانان در مورد آخرین شرایط تیمش صحبت کرد.

تیم جوانان رئال:” مثل همه تیمهای آکادمی خواهیم بود. رئال دوست دارد حفظ توپ کند و فوتبال زیبایی را ارئه دهد. امسال سال مهمی است چرا که باید با بهترین تیمهای ملی و اروپایی رقابت داشته باشیم. ما رئال مادرید هستیم و باید ببریم، ببریم و ببریم.”

پارسال:” سال خوب و پرفشاری بود. برخی از بازیکنان تیم نوجوانان را به تیم جوانان انتقال دادیم و امیدواریم امسال سال خوبی باشد. از بازیکنانم همیشه می خواهم که بهترین عملکردشان را داشته باشند و تحت فشار قرار نگیرند. بازی کردن در لالگیا همین است.”

تغییر مربی:” مدتها این جا بودم و می دانم که شرایط چطور است. توقعات ویژه ای از محصولات آکادمی ئرال وجود دارد. وقتی مربی باشی تغییرات برایت خیلی محسوس تر است تا این که بازیکن باشی. اما برای مربیگری در تیم جوانان رئال هیجان زده ام.”

بهترین لحظه دوران بازیت :” اولین بازیم. خیلی مشکل است که در برنابئو اولین بازیت را داشته باشی. برای من و خانواده ام زیبا بود.”

رئال محکوم به برد است :” بی نظیر است. اما وقتی سالها در آکادمی بوده باشی این را درک می کنی. قهرمانی در لالیگا و اروپا لحظه های فوق زیبایی بود.”

رونالدو:”یکم جنون است . آمارش نشان می دهند که چه بازیکنی است .امیدواریم که سالها این جا بماند و جامهای زیادی از نظر تیمی و فردی ببرد.

یورو :” این دستاورد نه تنها برای او بلکه برای په په هم هست. خوشحالی رونالدو را در زمان قهرمانی دیدم.”

بنزما:” اگر کمی رفتارش را بهتر کنمد یک ستاره بزرگ می شود و امیدوارم سالها در رئال بماند. بازیکن بسیار خوبی است.”

پاس گل پشت پا به بنزما :” به عنوان یک حرکت زیبا آن صحنه را در خاطر دارم اما مهم این است که بنزما گل زده است.”

زیدان:”پایان فصل فوق العاده ای داشته است و مادریدیسموها در موردش بسیار هیجان زده اند. امیدوارم که شروع خوبی در سوپرجام داشته باشد.”

فصل زیبا :” فصل زیبایی است چرا که می توان جامهای زیادی برد اما برای یک مربی شرایط مشکل است. باید از سیستم چرخشی استفاده کند و به بازیکنا نفرصت دهد چرا که جامها مهم هستند.”

بردن سوپرجام:” می خواهیم قهرمان شویم و برایش تلاش می کنیم.”

مقابل پاریسن ژرمن چه چیزی می خواهی ببینی؟ ” محصولات آکادمی حضور خواهند داشت. مسلما کیفیت محصولات آکادمی مهم است. زیدان به خوبی تیم را کنترل کرده است و به بازیکنانش آزادی عمل خواهد داد.”