مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان ، سرمربی رئال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل پاریسن ژرمن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در مورد اولین بازی دوستانه تیمش در پیش فصل اظهار داشت:”مهم است که شروع خوبی در اولین بازی داشته باشیم. از عملکرد تیم راضی هستم. تجهیزات تمرینی خوبی داریم. هفته بی نظیری داشتیم و خوشحالم که اولین بازی مان را خواهیم داشت.”

زیدان در مورد بحث خرید پوگبا گفت:”نمی دانم چه می شود. در حال حاضر روی کار خودمان تمرکز داریم .تا 31 آگوست هر اتفاقی ممکن است که رخ بدهد. او هنوز بازیکن رئال مادرید نشده است. نباید در مورد اتفاقاتی که هنوز رخ نداده صحبت کنیم. من همیشه سعی می کنم با صراحت جواب بدهم اما اکنون وقت صحبت در مورد پوگبا نیست. همه او را دوست داریم. بازیکن بزرگی است و در رئال همیشه بهترین ها را می خواهی. سعی می کنیم به روابط این بازیکن و یووه احترام بگذاریم و ترجیح می دهم که صحبتی در این مورد نداشته باشم.”

سرمربی رئال در مورد عدم تحرک این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی بیان کرد:” خیلی سخت است که بتوان ترکیب رئال را بهتر از این کرد. همیشه بهترین ها را در اختیار داشته ام. بازیکنان خوبی درون و بیرون زمین داریم. همیشه می توان به جلو حرکت کرد و پیشرفت کرد. ”

وی در مورد غیبت بازیکنانی مثل رونالدو و بیل در اردوی پیش فصل به علت حضور در یورو گفت:” رئال همیشه باید آماده شروع فصل باشد. بازیکنان مهمی در اردو حضور ندارند اما این مسئله به ما بستگی ندارد چرا که یورو را دیر تمام کردند. دلیلی برای ریسک وجود ندارد. در روز 9 آگوست (19 مرداد) یک بازی مهم خواهیم داشت که چیزی برای آن باقی نمانده و باید کاملا آماده باشیم.”

زیدان در مورد آینده خامس رودریگز هم صحبت کرد:” خامس در رئال مادرید می ماند. او بازیکن رئال مادرید است. او برود و پوگبا بیاید؟ وارد این بحث نمی شوم. با این ترکیب قهرمان اروپا شدیم و خامس در رئلا مادرید خواهد ماند.”