مرجع خبری رئال مادرید : رئال 89 سال پیش برای اولین بار وارد آمریکا شد. در تابستان 2007 رئالی ها برای یک بازی دوستانه به مصاب گالیشیا رفتند. از آن زمان تا کنون رئال در 17 شهر مختلف امریکا 33 بازی دوستانه داشته است. کلمبوس در بازی ساعت 4:00 بامداد پنجشنبه تبدیل به هجدهمین زمینی خواهد بود که رئال در آن بازی می کند.

کلمبوس قلب ایالت اوهایو و پانزدهمین شهر پرجمعیت آمریکاست  اما مسلما تیم فوتبال کرو و بلو جکتز در لیگ بیسبال معروف ترین تیمهای ورزشی شهر نیستند. دانشگاه اوهایو استیت، جسی اوونز (دونده) و لبران جیمز (بسکتبالیست) مشهورترین زاده های اوهایو به شمار می روند. اوونز سیاهپوست در المپیک برلین و در مقابل هیلتر نژادپرست چهار مدال طلا کسب کرد. او در سال 1971 بالاخره مورد تجلیل قرار گرفت. لبران هر چند که مدت کمی در اوهایو استیت حضور داشت اما همیشه از تلاشهایی که این تیم برایش داشت تشکر کرده است و یکی از رختکن های تیم هم به نام اوست.

رئال مدت زیادی در شهر کلمبوس حضور ندارد و بعید است که بازیکنان مجسمه کولون که توسط جنوا هدیه شده را به آنها بدهند. پس از بازی به آن آربور در میشیگان می روند تا شنبه مقابل چلسی بازی کنند و پس از آن در نیوجرسی به مصاف بایرن می روند.