مرجع خبری رئال مادرید : بی میلی و بی خیالی بازیکنانی مثل واران و ناچو در خط دفاعی و اشتباهات بازیکنان دیگری نظیر مارسلو و کاسیا در امور دفاعی باعث شد تا اولین بازی رسمی فصل رئال با شکست سه بر یک مقابل پی اس جی همراه شود. حتی با وجود دوستانه بودن بازی ، حجم بالای بی خیالی برخی بازیکنان رئال شگفت انگیز به نظر می رسید.

هر چقدر امری و تیمش این بازی را جدی گرفته بودند ، ناچو و واران با بی خیالی طی کردند تا پی اس جی در 35 دقیقه آغازین روی سه اشتباه سه گل به ثمر برساند. مونیر دو بار و ایکونه یک بار دروازه کاسیا را باز کردند. هر سه گل روی اشتباهات دفاعی به ثمر رسید. روی گل اول ایکونه پنج مدافع رئال را جا گذاشت و در موقعیت تک به تک دروازه را باز کرد. روی گل دوم مونیر با پاسی که توسط بازیکنان رئال دریافت کرد با شوتی محکم از بیرون محوطه دروازه را باز کرد. روی گل سوم هم مونیر از فضای پشت مارسلو استفاده  کرد و پس از آن روی ناهماهنگی واران و کاسیا، در موقعیت دروازه خالی گل سوم را زد. تک گل رئال هم روی پنالتی که ایسکو گرفت و توسط مارسلو به ثمر رسید.

رئال در نیمه دوم با حضور ده محصول آکادمی شامل یانیز، فباس، لاین هارت، تخرو، کارواخال ، اشرف ، انزو زیدان ، مارکوس یورنته ، اودگارد، آسنسیو و ماریانو به میدان رفت که جسارت و شجاعت تیم مثال زدنی بود. در کل نیمه دوم پی اس جی یک موقعیت داشت که یانیز یک واکنش فوق العاده مقابل کاوانی داشت. تنها مشکل رئال در نیمه دوم نداشتن یک تمام کننده بود چرا که ماریانو چندان موفق نبود و فقط چند حرکت خشن روی بازیکنان حریف انجام داد. اودگارد و مارکوس یورنته قابل قبول بودند و آسنسیو با عملکردی درخشان نشان داد که شایسته حضور در لیست 25 نفره فصل آینده است.
از میان بازیکنان اصلی کواچیچ فراتر از حد انتظارات بود و نشان داد که شایسته ماندن در رئال است. او یک شوت هم به تیرک زد. از بقیه بازیکنان هم فقط ایسکو و لوکاس شبیه خودشان بودند و بقیه به نظر می رسد که هنوز در تعطیلات تابستان بسر می بردند.