مرجع خبری رئال مادرید: قهرمان اروپا تا به اینجا تابستان ساکتی را پشت سر گذاشته است و نقل و انتقالات کوچکی را انجام داده در حالی که دو رقیب آن ها به شدت مشغول هستند. خوب دارد چه اتفاقی در سانتیاگو برنابئو می افتد؟

بعد از گذشت یک ماه از پنجره ی نقل و انتقالات مادریدی ها بر خلاف همیشه سروصدای زیادی را به پا نکردند آن هم در حالی که برنابئو خود را برای محرومیت نقل و انتقالات آماده می کند. حالا که بارسا و اتلتیکو به شدت در حال خرید و فروش هستند چرا سفیدها خود را به تکاپو نمی اندازند و تنها بند بازخرید مهاجم اسپانیایی سابق یوونتوس را فعال کرده تا موراتا را از تورین به مادرید بیاورد؟

بعد از دوران سخت زیر نظر بنیتز رئال به دنبال رسیدن به ثبات در ترکیب بود و در نیم فصل دوم با زیدان موفق شد به اوج بازگردد و تنها با یک امتیاز اختلاف از بارسلونا رده ی دوم لالیگا را به دست بیاورد و البته اوندسیما را نیز فتح کند.

پل پوگبا نیز به دنبال خروج از یووه است و احتمالا در این تابستان تیم را ترک می کند این شایعات بعد از خرید هیگواین توسط یووه بیشتر شد. رئال در آغاز نگاهی به مرد فرانسوی داشت اما آن ها هافبک های خوب زیادی در تیم دارند و پوگبا در آستانه ی پیوستن به منچستر یونایتد است.

hi-res-8b37d2aebdd901a322f6a7c1018a5fb4_crop_north

پوگبا در اوایل تابستان در آستانه ی کهکشانی شدن قرارداشت اما مبلغ بالای او رئال را ترغیب کرد که از چنین ریسکی دست بکشد تا پوگبا راه خود به سوی برنابئو را کج کند و راهی اوادترافورد شود.

زیدان درباره ی انتقال پوگبا چنین می گوید

ما در حال کار هستیم و نمی توانم چیزی بگویم. پوگبا نیز بازیکن یوونتوس است و نمی توانیم درباره ی اینکه چه اتفاقی می افتد صحبت کنیم.

رئال همچنین به دنبال پشتیبانی برای کاسمیرو است و این در حالی است که بازیکنان خوب در این پست انگشت شمارند؛ انگولو کانته از لستر به چلسی رفت، گرگورژ کریچوویاک به دنبال اونای امری از سویا به پاری سن ژرمن منتقل شد و بلیز متوئیدی نیز با وجود شایعات درباره ترک پاریس در این تیم ماند و دیگر گزینه ی فرانسوی یعنی موسی سیسوکو اصلا یک هافبک دفاعی خالص نیست.

بارسا اما بالاتر از 100 میلیون یورو خرج خرید سامیوئل اومتیتی، لوکاس دینیه، آندره گومس و دنیس سوارز کرد . اتلتیکو نیز مثل رئال خود را برای دو پنجره ی نقل و انتقالات بسته آماده می کند و سیمئوننه برای جبران با سائول نیگوئز، تیاگو، فرناندو تورس و آنتوان گریزمان تمدید قرارداد کرده است و روخی بلانکوس بیشتر از 50 میلیون یورو خرج خرید نیکو گایتان، شیمه ورسالیکو، دیوگو هوتا، اکسل ورنر کرده اند و یک مهاجم (احتمالا کوین گامیرو) به زودی به این تیم می پیوندد.

archivo578

به نظر می رسد برنابئو اما از ترکیب خود مطمئن است و قصد ندارد به ترکیب برنده دست بزند این در حالیست که بارسا و اتلتیکو روز به روز بازیکنان جدیدی را به خدمت می گیرند و قوی تر می شوند با این وجود بهتر نیست رئال چند بازیکن باکیفیت را در این تابستان خریداری کند؟ مثل همیشه تنها زمان جواب ما را می دهد و شگفت زده نشوید اگر در روزها و هفته های آینده اخبار مهمی درباره خریدهای صورت گرفته توسط فلورنتینو پرز شنیدید.

 

-آلبرتو پینرو و بن هیوارد