مرجع خبری رئال مادرید : انزو زیدان چهارشنبه اولین بازیش را در تیم اصلی رئال مادرید داشت. پدرش زین الدین بین دو نیمه به او فرصت داد. برای اولین بار در تاریخ رئال یک مربی به پسرش در اولین بازیش فرصت می دهد. لوکا ، برادر دیگر انزو هم به آمریکا سفر کرده بود اما روی نیمکت ماند.

انزو در سالهای اخیر سابقه حضور در تمرینات رئال و اردوی پیش فصل را داشت و چهارشنبه برای اولین بار در رئال مادرید بازی کرد.  در فصل 07-2006 ، میشل ، سرمربی کاستیا با پسرش ادریان در تیم رزروهای رئال کار می کرد و به او فرصت می داد. معروف ترین نمونه در فوتبال اسپانیا یوهان کرویف بود که به پسرش جوردی بازی می داد. په په موره و پسرش ژاوی هم در سال 2002 د روایادولید و سال 2005 در کاستیون با هم کار می کردند. در تاریخ فوتبال هم معروف ترین مورد کار کردن چزاره مالدینی به عنوان مربی با پسرش پائوبو در تیم ملی ایتالیا و میلان بود.

در جام جهانی 2010 ، باب بردلی سرمربی تیم ملی آمریکا پسرش مایکل را در لیست قرار داد و در چهار بازی به او فرصت داد. در همان دوره ولادیمیر وایس ، سرمربی تیم ملی اسلواکی پسرش ولادیمیر را در لیست قرار داد.

هنریک لارسن، بازیکن اسبق بارسا اخیرا به علت کمبود بازیکن در تیمش یعنی هلسینگبورگ اجازه حضور پسرش جوردن در المپیک را نداده است.