مرجع خبری رئال مادرید : هواداران رئال کم کم صبرشان را از دست می دهند. در فاصله یک ماه تا پایان فصل نقل و انتقالات رئال حتی یک خرید جدی هم نداشته و بازگشت بازیکنانی مثل موراتا و کوئنت رائو و در نقطه مقابل جدایی بازیکنان کم اهمیت مثل آربلوا و دنیس تنها تحرکات تیم بوده اند.

تابستان به سردترین شکل ممکن برای رئال سپری می شود که با توجه به آن که رئال احتمالا در زمستان و تابستان 2017 از خرید بازیکن محروم خواهد بود اوضاع روز به روز برای هواداران نگران کننده تر است.

هیچ کدام از بزرگان اروپا به بی خیالی رئال نبوده اند. بارسلونا تا کنون برای خرید آندره گومز، اومتیتی، دینیه و لوئیز سوارز 80 میلیون یورو هزینه کرده است. منچستریونایتد هم خرید بالی، ایبرا و مخیتاریان را نهایی کرده و چیزی تا خرید پوگبا فاصله ندارد.اتلتیکو مادرید هم با پنجاه میلیون یورو خرید ورسالیکو، خوتا و گایتان را نهایی کرده است. سیتی هم 47 میلیون یورو برای خرید گوندوگان، نولیتو و زینچنکو پرداخت کرده است.بایرن مونیخ و چلسی هم بیکار ننشسته اند. بایرن برای خرید هوملس و رناتو 70 میلیون یورو پرداخت و چلسی برای خرید بتشوایی و کانته 75 میلیون یورو. یوونتوس از سویی 90 میلیون برای هیگواین، 32 میلیون برای پیانیچ و 23 میلیون برای پیاکا پرداخته است.

رئال در فصل گذشته هم نیاز مبرمی به دفاع چپ، مهاجم و هافبک دفاعی ذخیره داشت که فعلا پرز هیچ کدام از این مشکلات را رفع نکرده چرا که بازگشت کوئنت رائو که نصف فصل را از دست می دهد چندان امیدبخش نیست.