مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان ، سرمربی رئال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل چلسی شرکت کرد.

شرایط تیم :” بازیهای پیش فصل برای افتادن تیم روی ریتم بازی است و دوست دارم که تیم فردا آماده تر باشد. دوست دارم در بازیها نتیجه تمرینات را ببینیم. مشکلی نیست. آماده ایم و دوست داریم که تیم کمی منسجم تر باشد.”

مصدومیت بنزما :” فردا بازی نمی کند. مسلما مصدومیت ها نگران کننده هستند و مشکل کریم دنباله دار شده است. هر روز روی شرایط بزدنی خود کار می کند و بهتر شده است. امیدوارم دقایقی در مقابل بایرن بازی کند. مهم است که پیش از سوپرجام اروپا دقایقی بازی کند.”

تقویت تیم:” مسلما به نظرم بهترین تیم ممکن را داریم. همیشه شرایط خوبی داشته ایم اما تا 31 آگوست هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. ممکن است برخی از بازیکنان جدا شوند. چیزی مشخص نیست اما از بازیکنانی که دارم راضی هستم و خوب تمرین کرده ایم. برای مربی مهم است که تیمش خوب تمرین کند. با استعدادی که داریم مهم است که خوب تمرین کنیم. گاهی صحبت ها در کنفرانس های مطبوعاتی تکراری و خسته کننده می شوند. مهم است که تیم هر روز تلاش کند. فصل مشکلی داشتیم و مهم است که تیم آماده باشد.”

حضور دو پسرش در اردو:” من مربی هستم. آنها به خاطر توانایی هایشان در این جا هستند و محصولات آکادمی هستند. لیاقت حضور در این جا را داشته اند. ما تمرین می کنیم و آماده هستیم.”

کیلور:” بهتر است اما نمی توان گفت برای سوپرجام آماده خواهد بود یا نه . مشکل است. مهم این است که زمانی که بر می گردیم به پزشک معالجش معامله کند و شرایط درمانش مشخص شود. او خوب تلاش می کند هر چند که خیلی بعید است به آن بازی برسد. کاسیا دروازه بان دوم ماست و در بهترین جایگاه ممکن قرار دارد. از عملکردش راضی هستیم و آماده بازی کردن است.”

رونالدو:” ببینیم چه می شود. به سوپرجام نمی رسد. یک ماه طول می کشد تا ریکاوری کند. قرار نیست که پس از یک ماه استراحت بلافاصله بازی کند. ده روز بین سوپرجام اروپا و اولین بازی فاصله است. مسلما با ما تمرین می کند اما بازی کردنش … ببینیم چه می شود. فکر نمی کنم که به اولین بازی لالیگا برسد.”

آسنسیو:” خوشحالم که در این جا حضور دارد و نشان داد که می خواهد بازی کند. مسلما می تواند در این جا حضور داشته باشد. از عملکردش هیجان زده ام. تا 31 اگوست هر اتفاقی امکان پذیر است اما از عملکردش راضی هستم. خیلی جوان است اما من دوستش نیستم، مربی اش هستم.”

چمن جدید:” سعی می کنیم بهترین عملکردمان را مقابل چلسی داشته باشیم. باید کیفیت خوبی داشته باشیم. هواداران باید از دیدن یک رئال مادرید خوب لذت ببرند. تلاشمان را می کنیم.”

راموس، مودریچ و خامس به چلسی یا بایرن می رسند ؟ ” مثل بقیه تمرین می کنند. فردا مشخص می شود که مقابل چلسی بازی می کنند یا نه. هدفمان حضور هر سه نفرشان در بازی سوپرجام  است اما مسلما دقایقی مقابل بایرن بازی خواهند کرد.”

سفرهای زیاد روی آماده سازی تیم تاثیر منفی می گذارد ؟ ” از من عملکرد و شرایط تیم راضی هستم. ده روز سفر نکردیم و این خیلی مهم است. بازیکنان مشکلی با سفرها ندارند و راضی اند.”