مرجع خبری رئال مادرید : راستش نمی توانم باور کنم که کسی با پرچم بارسلونا در روز 18 به نیوکمپ بیاید و بخواهد این تیم مقابل اتلتیکو برنده شود . مادریدیسموهای دیگر هم این حس را ندارند . این سرنوشت عجیب می شود که رویای لالیگایی رئال نا امیدانه سپری شود . بی اعتمادی ما به این بازی نه تنها به دشمنی دیرینه دو باشگاه برای سالهای متمادی بر می گردد ، بلکه حس می کنیم که بارسا هم قرار نیست در این بازی هنری از خود ارائه بدهد . آنها اولین مخالفان قهرمانی رئال در سیبلس هستند .

ما کار خودمان را بلدیم . فردا وایادولید را شکست می دهیم . البته در پوسلا رقیب سرسختی انتظارمان را می کشیم . یکشنبه هم در ویگو ، سلتای لوئیز انریکه را شکست می دهیم ، مربی که شش روز پیش از بازی با رئال با زوبیزارتا ، مدیر ورزشی بارسا دیدار کرد . تصور کنید که بوترا این هفته به خانه شوستر می رفت ، نمی توان تصور کرد که بارسایی ها چه ها که نمی کردند .

با بردن این دو بازی 89 امتیازی می شویم و باعث می شویم که بارسا برای قهرمانی در لالیگا به خودش وابسته نشود . گل مهم کریستیانو باعث شد که بارسا شانسی در لالیگا نداشته باشد .

اگر والنسیا می برد ، بارسا با دو پیروزی قهرمان لالیگا می شد . از یکی از رئالی های قدیمی پرسیدم که اگر رئال قهرمان لالیگا نشود ترجیح می دهند بارسا به جام برسد یا اتلتیکو که پاسخشان گزینه دوم بود .

گفته می شود که این هفته اتلتیکویی ها در دو بازی مقابل سلتا و وایادولید از رئال حمایت می کنند تا پیروز شود چرا که این باعث می شود که بارسا در نیوکمپ در هفته آخر بی انگیزه حاضر  شود . آنها از گلهای کریستیانو خوشحال می شوند . شاید بتوانیم بارسایی ها را کلک بزنیم . تا دقیقه 70 در هفته آخر مقابل اسپانیول مساوی می کنیم تا بارسا گل بزند و بعدش ناگهان پیروز می شویم و به قهرمانی می رسیم !

توماس رونکرو