مرجع خبری رئال مادرید : زیدان سرمربی رئال مادرید در مصاحبه ای پیش از اولین بازی تیمش در فصل جدید  اعلام کرد که الویت و هدف اصلی امسال تیم ، قطعاٌ لالیگا خواهد بود .

آخرین باری که رئال لالیگا را بدست آورد باز میگردد به سال 2012 و تحت مربیگری مربی فعلی منچستریونایتد. هرچند که تاکنون 2 قهرمانی چمپیونزلیگ به دست آمده اما دیگر نوبت آن شده که زیدان تیم را به قهرمانی لیگ برساند.

” تک تک بازی های لیگ برای ما مهم و باارزش است. شانس ما، اتلتیکو و بارسلونا به یک اندازه است. من از ترکیب تیمم راضی هستم و نیازی به تغییری در آن نمی بینم.

گرت بیل بازیکن بزرگی ست و میتواند در رئال تاریخ سازی کند. امسال سال مهمی برای اوست.

در مورد نبودن بازیکن جایگزین در پست کاسمیرو هم نگران نیستیم. یورنته حق داشت که تیم را ترک کند چون دوست داشت زمان بیشتری را بازی کند. بازیکنان دیگری در تیم نیز میتوانند در این پست بازی کنند و در غیر این صورت ترکیب تیم را عوض خواهم کرد.

ما کاملا آماده و باانگیزه هستیم و مشکلی وجود ندارد. هرچند امسال در تمام بازی ها باید بجنگیم و شروع خوبی داشته باشیم. هرچند بازی سختی در پیش داریم اما برای آن آماده ایم. سوسیه داد در خانه خیلی خوب است و ما بازی سختی در پیش داریم.

زمان بازگشت رونالدو و بنزما همچنان مشخص نیست اما کریستیانو انگیزه ی زیادی برای حضور در بازی اول دارد و در تمرینات موفق است. هرچند به نظر میرسد بازی با سلتا باز هم برای وی زود است.

قضیه ی بنزما فرق میکند. وی امروز تمرینات را بدون کار با توپ ترک کرد و ما می بایست صبر کنیم و منتظر باشیم ببینیم اوضاع به چه شکلی پیش میرود و کی به بهترین سطح خود باز میگردد.

لالیگا الویت ما ست و هدف سختی ست که تنها ممارست و تلاش پی در پی می طلبد.

آسنسیو بازیکن بسیار خوب و مهمی ست. از بازی قبلی اش بسیار لذت بردم. همچنان باید منتظر بود ببینیم چه کسی در لیست 11 نفر بازی خواهد کرد .

مورد خاصی در رابطه با موراتا نیز وجود ندارد. وی ارزش خود و باشگاهی که در آن بازی میکند را به خوبی میداند. متمرکز است و هر روز شرایط فیزیکی خود را پیشرفت میدهد.