مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با گلهای گرت بیل و مارکو آسنسیو در اولین بازی خود در لالیگا توانست سوسیه داد را شکست دهد.

رئال مادرید زیدان با ترکیب اولیه خود و بدون داشتن کیلور ناواس، په په ، مودریچ، بنزما و رونالدو عملکرد خوبی داشت. آسنسیو و بیل بسیار پرتحرک بودند و گل زدند. موراتا انرژیک و دونده بود هر چند که در آخرین دقایق و مترها بی دقت ظاهر شد. کروس فوق العاده بود و پس از تعویض شدنش با ایسکو و افت مشهود تیم مشخص شد که چه نقش مهمی داشته است. رئال بدون حضور خامس و ایسکو در ترکیب اصلی خوش درخشید تا مشخص شود که زیدان همچنان اصراری به استفاده از این دو بازیکن تکنیکی ندارد و انسجام دفاعی با کاسمیرو را به آنها ترجیح می دهد.

رئال مادرید در هفته اول برد شیرینی را بدون پنج مهره کلیدی خود بدست آورد تا با انگیزه ای مضاعف آماده هفته بعدی شود. در زمینی که بارسا شش سال است در آن پیروز نشده ، رئال با نصف توانش یک برد دلچسب را ثبت کرد. زیدان می داند که در سالهای اخیر امتیازات از دست رفته در هفته های آغازین لالیگا را از رئال گرفته و امسال قصد جبران دارد. گل بیل در دقیقه اول روی ارسال کارواخال و با ضربه سر به ثمر رسید و گل  آسنسیو روی یک فرار عالی و یک ضربه چیپ به سبک رائول. گرت در دقایق پایانی دبلش را تکمیل کرد.

رئال مادرید هر چقدر در نیمه اول خوب بود در نیمه دوم از نظر بدنی تحلیل رفته بود. سوسیه داد در دقایق آغازین نیمه اول توپ را در اختیار داشت اما به ندرت صاحب موقعیت می شد. بیرون کشیدن کروس و حضور خامس و ایسکو شرایط را چندان بهتر نکرد تا رئال مادرید تحت فشار باشد و البته حسرت موقعیت های از دست رفته در نیمه اول هم به جان تیم بماند. سوسیه داد در کل نیمه اول یک موقعیت جدی هم روی دروازه کاسیا ایجاد نکرده بود.

به هر صورت رئال سه امتیاز دلچسب و مهم را بدست آورد و با خیال راحت به بازی بعدی نگاه می کند.