مرجع خبری رئال مادرید : گرت بیل ، بازیکن ولزی رئال مادرید فصل را با چالش های جدید دنبال می کند.بیل مقابل سوسیه داد شروع خوبی داشت و حالا چالش های مهمی پیش رو دارد.

1- ورود به جمع سه نفره توپ طلا: گرت امسال می تواند بالاخره طلسم را بشکند و در جمع سه بازیکن برتر جهان قرار گیرد. عملکرد فوق العاده اش در یورو باعث شده که این شانس را داشته باشد تا در کنار ورنالد وو مسی نامزد جایزه باشد. رقیب اصلی او نیمار هم قهرمان المپیک شد.

2- رهبری رئال مادرید: در حال حاضر کریستیانو رونالدو رهبر اصلی رئال مادرید است اما وقتی که بازیکن پرتغالی غایب است گرت باید این مسئولیت را مثل آنوئتا و دبلش بپذیرد. امسال کریستیانو بیشتر احتیاط خواهد کرد. در سه فصل اخیر به علت فشار آوردن به خودش بخش پایانی فصل را از دست داد اما امسال شرایط بهتر است.

3- بهتر شدن آمار گلزنی: گرت بیل در فصل اول حضورش در رئال 22 گل زد ، در فصل دوم 17 تا و پارسال نوزده تا. در سه فصل اخیر سومین عضو گلزن بی بی سی بود اما امسال باید تلاش کند که از حیث گلزنی بهتر شود.

4- مصدوم نشدن: اصلی ترین مشکل بیل در سه فصل اخیر مصدومیت هایش بوده است به شکلی که هر بار روی دور می افتد مصدوم می شود. برای او ثبات بیشتر خیلی مهم است. جمعه گذشته در تست بدنی تیم بالاترین نمره را کسب کرد.

5- فتح اولین لالیگا: بیل در رئال دو چمپیونزلیگ برده اما در لالیگا ناکام بوده است. بازیکن ولزی می خواهد طلسم پنج ساله رئال مادرید را بشکند.