مرجع خبری رئال مادرید: خورخه سمپائولی و تیمش عملکردی درخشان در مقابل اسپانیول به نمایش گذاشتند و البته که نتیجه ای عجیب رقم زدند. بعد از خوردن گل آن ها اولین کام بک خود را در بازی تجربه کردند و بازی 2-2 مساوی شد. البته که این کام بک آخرین کام بک آن ها نبود.

14 دقیقه گذشت و هیچکس درست ندید که چه اتفاقی افتاد…

2-3.

3-3.

4-3.

5-3.

6-3.

6-4.

سمپائولی بعد از بازی خوشحال بود و گفت:

ما نود دقیقه حمله کردیم.

قطعا در اشتباه نیستی خورخه!

سویایی ها اما در دفاع چه کردند؟ زمانی که سمپائولی برای جانشینی اونای امری برگزیده شد تمامی تاکتیک های مورد نظرش را در یک جمله بیان کرد:

من فوق العاده مشتاق حمله کردنم.

او به سایت رسمی باشگاه سویا نیز چنین گفت:

می خواهم مربی باشخصیتی برای تیم سرکش باشم. ما بشدت هجومی خواهیم بود و همین ما را به اهدافمان خواهد رساند و منتظر نمی نشینیم تا اهدافمان به ما برسند.

سخنان او و البته اولین بازیش در لالیگا منعکس کننده ی کل دوران فعالیت او به عنوان مربی است. ال میستر تیم یونیورسیداد شیلی را دوباره به اوج بازگرداند و تیم را از زیر القابی مثل “تیم دست دوم” یا “تیم کوچک” درآورد دوباره از تیم های بزرگ شیلی شد. چگونه؟ با شکست دادن تیم های بزرگ…

FUTBOL, UNIVERSIDAD  DE CHILE VS COBRELOA.

در پست مربی گری شیلی نیز او با استفاده از عناصری صد در صد هجومی موفق به کسب دو قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا شد و البته با دو پیروزی مقابل آرژانتین این دو قهرمانی را به دست آوردند. شیلی با این دو پیروزی از زیر سایه ی آرژانتین نیز در آمد.

هیچکس نمی تواند او را پیش بینی کند.

بازی سویا در سوپرکاپ اروپا و البته سوپر کاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید و بارسلونا بخشی از تکه هیا پازل سویای حدید را کنار هم قرار داد. مشکل در بازی آن ها مشخص بود و البته که این مشکل ها باید برطرف شود. اما بزرگترین سد راه آن ها بزرگ از آن است که در طی چند ماه یا حتی چند سال از سد راه برداشته شود؛ بارسلونا و رئال مادرید.

آیا پادشاهی بارسا و رئال بر اسپانیا جاودانه خواهد بود یا سویا می تواند این دو غول را شکست دهد؟ آیا آن ها ستاره ی دیگری در آسمان اسپانیا خواهند شد؟ آیا می درخشند؟ اگر بخواهیم پاسخ سوالات را از اولین بازی آن ها برداشت کنیم: بله! و این فوق العاده است. اینگونه لالیگا نیز مکانی زیباتر خواهد شد.

سمپائولی بعد از بازی چنین می گوید:

ما امروز تیم شجاعی دیدیدم. نقشه های ما در حمله برتری ما را ایجاد کرد طوری که همه از ما انتظار داشتند.

خواسته ی من چیزی است که هواداران را در سکو به شور و شادی وادارد و می خواهیم پاسخ کمک هواداران به تیم را بدهیم. اشتیاق در مردم چیزی است که می خواهم هر روز ببینم.

گاس تماشاچی

گاس پویت مربی رئال بتیس بعد از بازی با بارسا گفت:

مانند همه ی هواداران فوتبال من از دیدن بازی مسی لذت بردم.

اما پویت برعکس دیگران یک هوادار نیست؛ اوو مربی رئال بتیس است و باید تیم خود را در نیو کمپ مدیریت می کرد. پویت بلافاصله جایگاه خود را از هوادار به مربی تغییر داد و چنین گفت:

بعضی روز ها اما شما باید روزی کساد را تجربه کنید.

سوارز و مسی اما اصلا روزی کساد را تجربه نکردند. مرد اروگوئه ای با هت ریک در این بازی موفق شده است که در 6 بازی اخیر خود در لالیگا 17 گل به ثمر برساند!

خامس کجاست؟

گرت بیل با دو گل خود در مقابل رئال سوسیداد در نبود رونالدو نشان داد که قرار نیست رئال فصل ساکتی را تجربه کند؛ شاهزاده ی ولزی در هر بار بازی در آنوئتا به گل رسیده است. البته بیشتر از بیل این آسنسیو بود که داشت برای دیگران خط و نشان می کشید؛ بازی عالی و گل عالی.

RMA3-0RSO 21 real-madrid.ir

پسر اسپانیایی که به تازگی از اسپانیول به برنابئو بازگشته است مانند فینال سوپرکاپ در نبود رونالدو درون زمین قرار گرفت و باز هم خبری از خامس نبود.

پیغامی بسیار واضح از سوی زیدان.

عادت عجیب باسکی ها

اتلتیک بیلبائو عادت شکست در اولین بازی لالیگا را ادامه داد. آن ها در مقابل اسپورتیمگ خیخون شکست خوردند.

آن ها در سال قبل چهاربازی از پنج بازی اول فصل خود را شکست خوردند. در 2012-13 آن ها دو بازی اول را باختند در 2011-12 نیز در هیچکدام از پنج بازی آغازین فصل پیروزی را تجربه نکردند.

سکوت کالدرون

اتلتیکو مادرید نیز با نتیجه ای غیرقابل قبول در مقابل تیم آلاوز و مهم تر از همه در ویسنته کالدرون مساوی کرد. این در حالی است که آن ها 27 شوت به سمت دروازه ی حریف شلیک کردند و آلاوز تنها 2 شوت زد! تازه واردها شاید جسور بازی کردند اما قطعا شانس نیز همراهشان بود. کوین گامیرو، یانیک کاراسکو و فرناندو تورس هر سه موقعیت هایی عالی را از دست دادند و البته خبری از گریزمان نبود.

زمانی که تورس پنالتی دقیقه نود به دست آورد بازی تقریبا تمام شده به نظر می رسید (البته پنالتی مشکوک بود و به نظر بیرون از محوطه ی جریمه می آمد) مانو گارسیا در آخرین ضربه ی بازی موشکی را به سمت دروازه ی اتلتیکو فرستاد و سکوت باری دیگر به کالدرون بازگشت…

منبع: بلیچرریپورت