مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید سال گذشته در اولین بازی فصل در مولینون امتیاز از دست داد اما امسال سوسیه داد را شکست داد. در حقیقت پس از 363 روز شرایط تیم کاملا متفاوت بود.

1- نتیجه درخشان
رئال مادرید پس از برد 6-2 بارسا مقابل بتیس واکنش خوبی داشت و در زمین سوسیه داد یک پیروزی قاطع کسب کرد. بازیکنان زیدان مطمئن بودند که باید شروع خبوی در لالیگا داشته باشند. رئال مادرید از یازده بازی اخیرش در خارج از خانه در لالیگا 9 تا را برده و دو تا را مساوی کرده است. در حقیقت زیدان تا کنون در خارج خانه در لالیگا نباخته است.

2- اسم های متفاوت
بنیتز در اولین بازیش در گیخون از سیستم 3-3-4 و با حضور خسه به جای بنزما که مصدوم بود استفاده کرد. بر خلاف زیزو، رافا در اولین بازی فصلش کریتسیانو و مودریچ را داشت. ایسکو رد آن بازی به جای خامس در ترکیب قرار گرفت و دنیلوی تازه وارد به جای کارواخال بازی کرد.زیدان که به شایسته سالاری اعتقاد دارد از ترکیبی شناورتر استفاده کرد . او از سیستم 2-4-4 استفاه کرد که بیل و موراتا در خط حمله بودند. کارواخال در پست دفاع راست بازی کرد، کواچیچ هم به ایسکو ترجیح داده شد. آسنسیوی مهارنشدنی هم به حملات کمک می کرد. خامس مثل یک سال پیش فصل را از روی نیمکت آغاز کرد.

3- محصولات آکادمی بیشتر
رئال مادرید در آنوئتا از چهار محصول آکادمی یعنی کاسیا، کارواخال، کاسمیرو و موراتا در ترکیبش استفاده کرد. لوکاس هم در نیمه دوم وارد زمین شد. در سوپرجام اروپا پنج محصول آکادمی در ترکیب حضور داشتند. پارسال خسه تنها نماینده آکادمی در ترکیب بود که حالا به پی اس جی رفته است. رئال زیدان همچنین اسپانیایی تر شده است. پنج بازیکن اسپانیایی در اولین ترکیب زیدان حضور داشتند. ترکیب بنیتز سه اسپانیایی داشت.

4- فرصت طلبی بیشتر
رئال مادرید بنیتز در نیمه دوم بازی با گیخون فرصت های زیادی را خراب کرد. رئال در آن بازی 27 شوت زد که هشت تا در چارچوب بود اما هیچ کدام گل نشد. تیم زیدان 18 شوت زد، هشت تا در چارچوب بود و سه گل زد.

5- اقبال بیشتر داوری
در آغاز لالیگای پارسال، رئال مادرید به عملکرد استرادا فرناندز داور بازی انتقاد داشت و مدعی بود که در نیمه اول پنالتی کریستیانو سوخته است. در آنوئتا اما سوسیه دادی ها به داوری اعتراض داشتند که البته اعتراضشان بیجا به نظر می رسید.