مرجع خبری رئال مادرید : حال و گذشته می گوید که رئال مادرید بهترین باشگاه اروپاست و امروز هم تیم مورد تجلیل قرار می گیرد. کریستیانو و بیل ، دو ستاره اصلی تیم در مراسم بهترین بازیکن سال اروپا حضور می یابند و نفر سوم هم گریزمن است که در دو فینال اروپایی شکست خورده است.

امروز در گریمالدی بهترین های سال گذشته فوتبال اروپا مورد تجلیل قرار می گیرند که قهرمانی کریستیانو در چمپیونزلیگ و یورو کفه ترازو را به نفع او سنگین تر می کند. گریزمن و بیل برای اولین بار نامزد یک جایزه فردی می شوند و همین که در این جا هستند برایشان هیجان انگیز است.

بیل بعد از سه سال حضور در رئال بالاخره توانست بدرخشد و نامزد یک جایزه فردی بزرگ شود. در حال حاضر به نظر می رسد که کریستیانو بخت اصلی بردن این جایزه باشد. دو جام و 57 گل در رده ملی و باشگاهی در فصل گذشته این را نشان می دهد. او پیش از این یک بار  بازیکن سال اروپا شده است و امسال نه تنها شانس این جایزه را دارد بلکه می خواهد چهارمین توپ طلایش را هم فتح کند.

نظرسنجی این جایزه همزمان با مراسم و توسط 54 خبرنگار انتخاب شده توسط یوفا برگزار می شود. کریستیانو سال گذشته پس از سوارزو  مسی سوم شد  اما امسال بی رقیب تر به نظر می رسد.