مرجع خبری رئال مادرید : فصل تازه شروع شده و جرارد پیکه و حملاتش به رئال ادامه دارد. او دیروز در توئیتی قرعه رئال مادرید در چمپیونزلیگ را مسخره کرد و گفت که دوست دارد قرعه بارسا هم مشابه فرعه فصل گذشته  رئال باشد تا نفرت رئالی ها را از خودش بیشتر و بیشتر کند. نگاهی داریم به نفرت انگیزترین جملات پیکه علیه رئال. در سالهای اخیر پویول، رائول و کاسیاس به عنوان بزرگان رئال و بارسا سعی می کردند که آتش نفرت را بین هواداران دو تیم کاهش دهند و اتحاد ایجاد کنند اما به نظر می رسد که پیکه علاقه زیادی به جنجال بین هواداران دو تیم دارد. نکته عجیب توئیت پیکه این است که او قبول ندارد که رئال توانسته اتلتیکو را شکست دهد همان اتلتیکویی که بارسا را از چمپیونزلیگ دو بار در سه فصل اخیر اوت کرده است.

آغاز کار
پیکه در اولین فصل حضورش در تیم اصلی بارسا در سال 2009 ، پس از جشن سه گانه با شعاری رئالی ها را مسخره کرد و گفت :” وای وای وای، رئالی ها الان کجان؟”

اشاره دست
پیکه پس از پیروزی پنج بر صفر مقابل رئال مادرید دستش را به نشانه پنج به دوربین ها گرفت، حرکتی که رئالی ها را به شدت عصبی کرد و آن را بی احترامی می دانستند.

توئیت جنجالی
پیکه پس از پیروزی رئال مادرید مقابل الچه در توئیتی نوشت :” عجب فیلم طنزی در کانال پلاس دیدم. همیشه این موقع شب چنین فیلمهایی پخش می شود. ” که اشاره او به داوری بازی رئال و الچه بود.

کوین رولدان
پیکه پس از جشن قهرمانی بارسا در فصل گذشته به تمسخر کوین رولدان، خواننده جشن تولد رونالدو پرداخت و گفت :” همه چیز با تو شروع شد کوین رولدان.”

پیکه:”دهان رئالی ها سرویس!”
پیکه دقایقی پس از جش قهرمانی بارسلونا رد سوپرجام اسپانیا خطاب به رئالی ها جمله مذکور را به کار برد.

توهین به آربلوا
پیکه فصل گذشته پس از جنجال توئیتری با آربلوا خطاب به رسانه ها گفت :” آربلوا دوست من نیست اما یک کله مخروطی آشناست.”