مرجع خبری رئال مادرید :» رئال در مرحله گروهی چمپیونزلیگ کار مشکلی برای حرکت کردن به سمت مسیر دوئودسیما دارد. رئال باید در دورتموند، لیسبون و ورشو برای کسب دوازدهمین قهرمانی اروپا تلاش کند.

دورتموند : تیم توخل در این تابستان گوندوگان ، مخیتاریان و هوملس را از دست داد اما با خرید گوتزه، دمبله ، گوئریرو، میکل مرینو، امره مور و بارترا زنده شد. رئال مادرید می خواهد با غلبه بر این تیم یاد رد شدن از سد آنها در مسیر هفتمین و دهمین چمپیونزلیگ را زنده کند. البته رئال سه سال پیش با نتیجه چهار بر یک در وست فالن در هم کوبیده شد.

اسپورتینگ پرتغال: تقابل با این تیم باعث شد تا کریستیانو سر ذوق بیاید و به خاطر رویایی با تیم اسبقش چشمک بزند. پرتغال اولیتن خانه رونالدو بود. ویلیان کاروالیو و ژائو ماریو دو هافبک فیکس تیم ملی پرتغال اصلی ترین تعهدید های این تیم هستند. روی پاتریسیو، یکی از قهرمانان پرتغالی یورو و سلیمانی و جوئل کمپل هم در این تیم هستند. رئال به لیسبون بر می گردد، شهر دسیما.

لگیا ورشو: تیم آسان گروه یک تیم لهستانی است که از سد دوندالک ایرلند رد شده و به این مرحله رسیده است. کوچارزیک در وقت های اضافه در بازی برگشت کار صعود را قطعی کرد.