مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در مورد بازی رئال و سلتا صحبت کرد.

اولین بازی در خانه :”هیجان انگیز است که اولین بازی خانگی را داریم. لالیگا را در سن سباستین خوب شروع کردیم و مقابل یک حریف خوب باید اولین ازی خانگی را داشت هباشیم. آماده بازی فردا هستیم. هواداران از ما حمایت خواهند کرد و این خوب است.”

ترکیب را بسته اید ؟ ” جواب من مشخص است .تا آخرین روز فصل نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. هیچ بازیکنی نمی خریم اما شاید کسی جدا شود. ترکیب مشخصی داریم. از بازیکنانم راضی هستم. مصدومانی داریم و برخی هنوز برنگشته اند. فصلی طولانی و مشکل در پیش است.”

آینده خامس:”او بازیکن رئال مادریداست. وقتی جواب می دهم این طور به نظر می رسد که می خواهم برود. او بازیکن رئال است و قرارداد دارد. مشخص است که کمتر بازی می کند و این یک مشکل است. من همیشه تلاش می کنم تا بازیکنانم حس مهم بودن داشته باشم. خامس هم مثل بقیه است.”

کار خودش در رئال مادرید:” مسلما از برخی لحاظ ها  خوب بوده ام اما مهم تلاش روزمره است. هر کسی دوست دارد جای من باشد. هر کسی دوست دارد در تیم ملی کشورش بازی کند و مهم باشد. زیباست که در بهترین باشگاه دنیا حضور داری اما بازی کردن در تیم ملی هم مهم است. باید هر روز تلاش کنی و خوب باشی.”

شروع لالیگا:” فردا حریف مشکلی داریم. سوسیه داد زیبا بازی می کرد. هدف ما همیشه مشخص است . می خواهیم مقابل هواداران بهترین عملکردمان را داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم.”

با خامس صحبت کردید ؟ ” اخیرا با خامس یا هیچ بازیکن دیگری به صورت ویژه صحبت نکردم. با کل تیم صحبت کردم.”

موراتا:” او کاری که می خواهم را انجام می دهد. اگر فردا گل بزند عالی است. خوب تلاش می کند و شرایط خوبی دارد. همیشه می جنگد و می دود و بدون توپ هم عالی است. امیدوارم به روندش ادامه بدهد. اگر فردا گل بزند عالی است.”

پیکه در شبکه های اجتماعی:”به دنبال جواب دادن به این مسئله نیستم. هر کسی نظری دارد. ما چمپیونزلیگ را بردیم و مشخص است که چه می خواهیم. می جنگیم و می دانیم که تورنمنت مشکلی است. شاید بازیهای آسان داشته باشی اما کل تورنمنت طولانی و مشکل است. قبلا گفته بود که بهترین تیم اسپانیا هستند. وقتی لالیگا را می بری می توانی این حرف را بزنی و طبیعی است. امسال ما برای همه جامها می جنگیم. نه رئال و بارسا بلکه کل تیمها تلاش می کنند.”

تغییرات در ترکیب :” بازیکنان زیادی دارم که همه مهم هستند. به عنوان مربی از این شرایط راضی ام. وقتی کریستیانو و کریم نباشند بقیه بازی می کنند و خوب هستند.”

غیبت کاسیاس در تیم ملی :” به اندازه خودم جنجال و دردسر دارم (می خندد). ایکر را به خوی می شناسم و در تصمیمات لوپتگی دخالت نمی کنم.”

بازگشت مارسلو به تیم ملی :” او بهتر از پایان فصل گذشته نیست. مارسلو بی همتاست و به خاطر حضورش درلیست تیم ملی خوشحالم. بازیکن مهمی در رئال است و مهم است که در تیم ملی برزیل بازی کند.”

مصدومیت ایسکو:” در تمرینات دچار مصدومیت شد. فردا نمی تواند بازی کند.”