مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو پس از کسب جایزه بازیکن سال اروپا در مورد شانس های دومین قهرمانی پیاپی رئال در اروپا گفت :” وقتی در رئال بازی می کنی هر اتفاقی ممکن است. این بهترین باشگاه دنیاست. تیم خوبی داریم. بازیکنان خوبی داریم ، مربی خوبی داریم ، چرا که نه ؟ همیشه مثبت نگر هستیم. به کمی شانس هم نیاز داریم مثل فصل گذشته مقابل اتلتیکومادرید. می توانیم اولین تیمی باشیم که دو بار قهرمان می شویم این یک چاش است.”

قهرمانی با تیم ملی :” وقتی برای اولین بار به افتخاری می رسی خیلی خاص است. امسال سومین چمپیونزلیگ و اولین یورویم را کسب کردم که حس کاملا متفاوتی داشتم. رویایم همیشه موفقیت با تیم ملی پرتغال بود. آن روز اشک شوق ریختم. همه چیز خیلی سریع رخ داد. یاد خانواده و تمامی دوستان پرتغالی ام افتادم. خیلی گریه کردم چون خاص بود. من همیشه به خودم انگیزه می دهم. همیشه برای بردن انگیزه دارم. از فوتبال بازی کردن خوشحال هستم و فوتبال را بیش از هر چیزی دوست دارم. هر چقدر که بتوانم گل می زنم و سعی می کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم.”

جام جهانی:” برای اولین بار در تاریخ پرتغال یورو را بردیم و خیلی لذت بردم. هر اتفاقی محتمل است اما فشار زیادی را تحمل کردیم و راضی هستیم. باید مثبت نگر باشیم و فکر کنیم می توانیم قهرمان شویم.”

مربیگری:” نمی دانم شاید آینده ام این باشد. البته در حال حاضر دوست ندارم مربی شوم هر چند که تائید می کنم پس از یورو و فینال کمی به این مسئله فکر کردم هر چند که خیلی مشکل است. شاید هفت یا ده سال دیگر بخواهم مربی شوم ، نمی دانم.”