مرجع خبری رئال مادرید : عمر ماسکاری، محصول آکادمی رئال که به صورت قرضی به آینتراخت فرانکفورت رفته در مورد دوران حضورش در رئال گفت :” خاطرات خوب زیادی دارم. از بچگی با دوستانم بازی می کردم و لذت می بردم. پس از آن وقتی به رئال مادرید ملحق شدم به رویایم رسیدم چرا که  افتخاری است که در باشگاهی مثل رئال مادرید حضور داشته باشی که بهترین باشگاه دنیاست. در رئال مادرید هم سالهای خوب زیادی داشتیم. صعود با رئال مادرید کاستیا به دسته دوم بازی کردن در دسته دو برای کاستیا ، اولین بازی لالیگایی برای رئال مادرید …. از مسیری که طی کردم خیلی خوشحال و راضی هستم. امیدوارم این مسیر ادامه یابد.”

وی در مورد بهترین مربیانش در آکادمی رئال گفت :” از هر مربی چیزهای خوبی یاد گرفتم. در نهایت از هر کسی ممکن است چیزی یاد بگیری و بهتر شوی. من با نظر آلبرتو توریل به رئال مادرید ملحق شدم، مربی که همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم. از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. همیشه به من باور داشت و مرا به کاستیا رساند آن هم در حالی که هنوز در تیم جوانان حضور داشتم. از او متشکرم. دلارد هم به عنوان کمک مربی با من کار کرد و چون هم پستم بود خیلی چیزها یادم داد. از خدا متشکرم . در پیش فصل با آنچلوتی هم حضور داشتم. همه چیز برایم خوب پیش رفته و امیدوارم این روند ادامه یابد.”

ماسکاری در مورد آکادمی رئال مادرید بیان کرد:”رئال مادرید از نظر من بهترین باشگاه دنیاست. از کودکی همه ارزشهای فوتبالی و شخصی را به تو تزریق می کنند. از زمانی که به رئال ملحق شدم از خیلی لحاظ ها بهتر شدم. از نظر فوتبالی می توانی رشد کندی.”

وی در مورد موراتا هم صحبت کرد:” تصمیم درستی گرفت که برای پیشرفت جدا شد. تغییراتی مهم داشت و خیلی بهتر شد. حالا به  رئال مادرید برگشت ، در جایی که همیشه خانه اش بوده است. به خاطر او خیلی خوشحالم.برایش آرزوی موفقیت می کنم.”